TRÖTT

2009-05-25, 07:36:54 / Kategori: Allmänt
två nätter i rad har det varit kaos igen :( man är ju trött som aaldrig förr. stackars sven som ska iväg och jobba. nu sover hon dock  fortfarande vilket är skönt. inte för att jag kan sova ändå, men skönt för henne. kan hon inte börja sova bättre snart? helst innan man blir galen...

idag har vi inget planerat, vi ska väl vara ute och njuta lite av det fina vädret. sova hoppas jag står på programmet också, men det brukar ju inte vara så mycket av den varan när det gäller lilla skrutt. ikväll har oliver dansuppvisning på skolan så då ska vi dit och titta.

resten av veckan då. imorgon är det promenad och picknik med mammagruppen. det blev ju aldrig av förra veckan, men nu ska dte vara toppenväder imorgon :) på onsdag ska jag träffa nina & theo och på morgonen innan är det babysim igen. på torsdag är det rytmik eller träning. tja, det är vår vecka det. lagom med tre planerade dagar känns det som.

Annika

Varför sover hon inte om nätterna? Är hon ledsen eller ligger hon å stökar mest? Vad jobbigt för er!



2009-05-25, 08:03:01 URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Nina

skulle ju kunna mötas vid uppgången björns trädgård. medis är så jäkla osmidigt. de har ju bara en uppgång som man kan åka hiss/rulltrappa upp för. annars så måste man släpa upp vagnen för en sån där ramp.. va säger du?



mitt nr är 0739301457



nu ska herrn ha mat här =) hoppas ni får en fin dag i solen! såå fint väder!



ps) så trist att hon inte sover ok. sover hon oroligt lr är hon mer pigg lr grinig?



2009-05-25, 09:53:31 URL: http://modesida.blogg.se/

Annika

Usch vad jobbigt! Ja inte lätt att veta vad det är för fel inte...Cindra bökade en period å då tror jag det var magen som vande sig vid mer mat å så..Hon var inte ledsen när hon vaknade då utan mer att hon stökade å bökade å inte kom till ro..Hoppas det blir bättre snart för er!



2009-05-25, 10:02:39 URL: http://mrsbelestam.blogg.se/

Madde

Jomen eller hur :P Jag tyckte också det, ibland ser dom bra gossiga ut när dom sover de små barna :)



2009-05-25, 10:54:33 URL: http://normalsaltad.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?