Nya sovvanor

2009-11-10, 09:02:42 / Kategori: Allmänt

Verkar som om skrutt ändrat sina sovvanor lite till mammans stora glädje :) Dom senaste fyra dagarna har hon vaknat runt åtta istället för kvart i sju, trots att hon lägger sig samma tid som vanligt. Underbart, och hoppas det fortsätter. Finns det något bättre än att bli väckt av lilla älsklingens babbel på morgonen? Tror inte det.

Föreläsningen igår var superkul :) Verkligen lärorik, och handlade om besvärliga människor. Svårt att förklara riktigt vad den handlade om, men bra var det. Är jätteglad att jag fick följa med. 

Idag blir det lugn hemmadag igen. Jag känner mej inte helt på topp, men lite utelek blir det i alla fall efter lunch. Meja älskar verkligen att vara ute :) Igår gick hon ut i hallen, tog sin mössa och försökte sätta på sig den. Blev superarg när det inte gick. Kom till mej med den, och tyckte sen att vi kunde gå ut. Hihi sötnosen. När man väl är ute vill hon nästan aldrig gå in heller, jättehärligt. Jag längtar dock efter lite snö nu så man kan busa runt i den när man är ute.


Linda

vad skönt. Leya sover också längre nu - tror det har med vädret ute att göra och att det är så mörkt.



ja det går framåt med huset. så fort jag får en stund över ska jag ladda upp bilder ;.)

kram



2009-11-10, 11:32:57 URL: http://familyspace.blogg.se/

emelie o elliott

nämen oj, va skönt för dig =) aldrig fel med lite extra sovmorgon ju. JAg håller med dig, de finns inge härligare än o vakna till skratt o babbel- då kan man inte bli arg på dom när de vaknar redan vid typ 5 på morgonen ju. Man blir såå glad över de fina man har! hihi..va söt hon är som till omed visar när hon vill gå ut, inte illa de för en skrutt under året!kramis



2009-11-10, 12:53:52 URL: http://emlisch.blogg.se/

Kicki

oh va skönt att hon börjat sova längre :) kevin gav oss sovmorgon till halv 9 idag, 30min är aldrig fel! va gulligt att hon går ut i hallen och hömtar mössan :) Kevin hatar mössan, han brukar hämta skorna ist :)



2009-11-10, 16:00:27 URL: http://kicki.webblogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?