Rolig eftermiddag :)

2009-11-17, 18:49:47 / Kategori: Allmänt

Mötte upp Nina och Theo vid tolv. Började med att äta lunch och snacka skit :) Gick sen in på POP och suktade lite efter alla deras fina kläder *skratt* In i lite andra affärer med och sen iväg till Andys lekland.

SÅ kul ungarna hade idag. Full fart i två timmar, helt galet. Dom sprang runt och kollade, busade med bollarna i bollhavet och spanade in andra barn. Sen hittade Meja stora trappan upp till rutchkanorna och skulle givetvis klättra upp. Så åkte vi ner och sen hade hon ju fattat det där så det var upp igen. Theo kom och fattade direkt han också, så mammorna fick sig ett litet träningspass med ;) Meja hittade också en ny favorit nämligen stora studsmattan. Jag hoppade och hon satt på mattan. Som hon skrattade lilla gumman :) Theo tittade lite skeptiskt på och tyckte nog hon var knasig.

Meja somnade på ett par minuter när vi gick därifrån, så trött efter allt bus. Vaknade när jag en stund senare stoppade in henne i bilen och sen har vi haft lite kvällsbus här. Har nyss lagt henne, men jag hör att hon inte somnat än. Får se hur det går.





Än så länge inga biverkningar av vacccinet heller, håller tummarna för att hon slipper!


Emma

Skönt hon inte reagerat på vaccinet, vi ska försöka få det gjort i morgon. I för sig vet vi inte om Ebba är känslig mot ägg eller inte så det är väl upp till BVC bestämma vad som är bäst för henne.



2009-11-17, 20:24:51 URL: http://gaffelroad.wordpress.com

Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hallå.

Jag ska göra en sockerfri tårta som N & J kan äta av, samt deras små kompisar om dom vill. Sen två glasstårtor som vi vuxna + lite större barn kan äta av =)

På söndagen när det är för släkt kommer jag göra tre prinsessaktiga tårtor - har dock inte kunnat bestämma mig vad fyllningarna ska bli. Haha.

Blir tre olika, och jag lär bestämma mig ikväll för imorgon ska jag handla =P



Ja vi kommer ju då, hela familjen förstod att ni också skulle göra det.

Ska verkligen bli kul att ses =)



Låter för övrigt som ni hade en kanon dag =) Skönt att inga biverkningar märks än heller.

Ha en mysigkväll nu. Kram



2009-11-17, 20:26:58 URL: http://theans.blogg.se/

Helen

Vilken rolig dag ni verkar ha haft det :D.

Håller tummarna för att Meja klarar sig helt från biverkningarna, Tindra verkar ha gjort det, så skönt :D



Ja dom är ju hur söta som helst när dom sitter på gunghästen och gungar :D



Hoppas ni får en bra natt och en bra dag imorgon :D



2009-11-17, 22:14:22 URL: http://tiemsa.blogg.se/

CiliaH

Härliga bilder på Meja, hon ser ut att ha hur kul som helst :D Kanske borde åka till Busfabriken med Matilda en dag och se vad hon tycker om det.



Jag är också sugen på lite kläder hos Polarn och eftersom jag fick en check häromdagen kanske det kan bli en klänning.



KRAM



2009-11-17, 23:10:30 URL: http://ugglehuset.wordpress.com

pimpXprincess

Neej, vad söt! :D



2009-11-18, 01:34:08 URL: http://pimpxprincess.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?