Söndag

2009-11-15, 10:17:09 / Kategori: Allmänt

Skrutt vakande sju efter en hel natts sömn :) Jag somnade kvart över nio igår vilket ledde till att jag vaknade vid fyra och kunde inte somna om förrän efter en timme *suck* Känner mej ganska utvilad idag ändå som tur är. Sven är ute och lägger det sista av golvet samt sätter tillbaka golvlisterna. Jag har packat ner en stor del av sakerna som ska flyttas ut till kontoret i lådor så att vi snabbt kan flytta ut sakerna sen. Så skönt för Sven när han har ett ordentligt kontor där ute sen och kan jobba hemma utan att störas av Meja. Snart dags att bestämma vad nästa projekt blir :) Vardagsrummet eller vårt sovrum står näst på tur.

Var uppe på vinden och kollade vad vi har för leksaker där uppe. När vi köpte huset här så fick vi massor med leksaker som barnen som bodde här innan vuxit ifrån. Dom flesta är i toppenskick så det är jättekul. Tog ner ett gäng nya leksaker till Meja och plockade bort några gamla. Inga bebisleksaker här längre...

Ledsen för bristen på bilder. Ska försöka få in några ikväll. Kamerna funkar ju inte som den ska så det blir mest suddigt nu för tiden :(


Veronica - mamma till Denver

skönt med sömn=)



åh, jag måste fixa nya leksaker till denver, han har nästan bara massa bebisgrejer... han tycker ju inte de är så roliga längre! men vi får ju se vad han får i födelsedagspresent=) några tips annars på roliga leksaker som meja gillar??



2009-11-15, 14:02:48 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

jessica

va roligt med att hon sover hela natten, men jobbigt att du inte kunde sova. va roligt med lite leksaker :)kan vara roligt..



kram och trevlig helg..



2009-11-15, 15:04:41 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Anna

Jag hoppas verkligen att Alexander börjar sova sådär bra snart. Måste vara jätteskönt efter alla jobbiga nätter ni haft!

Kul att kontoret är färdigt. Här hemma har jag en karl som sällan avslutar det han påbörjar, haha. Han får dock inte börja med ngt nytt förrän han avslutat lilla toan som stått nästan helt färdig i över ett år. Det är inte mkt som saknas och alla grejer finns hemma suck Synd att man själv inte är händig alls för då hade jag avslutat det själv.



2009-11-16, 07:12:55 URL: http://ambi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?