20 min sömn till :)

2009-10-26, 09:56:30 / Kategori: Allmänt

Meja somnade vid 9 igen så jag lyckades faktiskt också sova 20 min. Mycket skönt när man inte mår bra. Lite synd om Oliver som har höstlov för jag orkar inte köra honom till någon kompis idag. Inte heller ha nån kompis här. Ska se om jag orkar fixa lite pannkakor till lunch sen så det i alla fall var något bra med dagen idag. Tur att det finns tv och dator ibland så han har något att göra. Lego är inte så kul hela dagen, och vädret är ju inte direkt kul att gå ut och leka i. 

Sven ringde dagmamman, och vi ska dit för att träffa henne i morgon förmiddag. Känns spännande och läskigt på samma gång. Tänk att lämna bort henne till nån annan ett par dagar i veckan. Det kommer säkert gå toppen jag vet det, men ändå. Skönt att hon inte ska vara där så mycket i alla fall. Min lilla tjej är stor nu ju. Tur att det är två månader kvar att gosa och busa här hemma :)


Nina

ja men det va en kanon bra idé! såg dig inte på msn så ja antar att du är ute. så ja loggar in hos dig nu å fixar det. så du vet.. krams



2009-10-26, 11:55:28 URL: http://modesida.blogg.se/

Nina

nu är det klirrat. men är du sjuk stackare??? =/

hoppas du kryar på dig snabbt snabbt snabbt.. å att vi förhoppningsvis kan ses på ons då..



du ska förresten inte med till öppna förskolan på eftermiddag. är inte kyrkans utan en annan. bara å haka. men den börjar redan kl 9..



kramkram!



2009-10-26, 12:03:49 URL: http://modesida.blogg.se/

Pappan

Krya på dig

Kram



2009-10-26, 14:24:34

jessica

Åh va kul att ni har fått dagisplats, känner detsamma på den fronten om vi får dagisplats :) men åh andra sidan kommer de säkert ha kul och leka med andra barn också :D kram



2009-10-26, 15:08:22 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Sara

Tack! Jag har röstat på dig me =)



jag har funderat på dietist. Har ju uteslutit viss mat i vissa perioder men hittar ju inget som funkar. nu har jag en period då jag liksom känner mig sjuk i hela kroppen. jag blir snurrig, matt, magen känns helt tom och så blir jag smått illamående. detta kommer och går hela dagarna. sa det till min läkare förra veckan att jag har så ofta och då sa hon att man har så ibland. men jag tycker verkligen inte detta är normalt! min vardag funkar inte pga detta.



2009-10-26, 17:43:26 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Anna

Skönt att ni fick en plats i januari :) Vi ska ju lämna Alexander på förskolan from januari så det känns också jättemärkligt. Lite jobbigt att han är så stor samtidigt känns han för liten för att gå på förkskola men har man inga alternativ så. Kommer nog bli jättebra :)



2009-10-27, 07:45:30 URL: http://ambi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?