Dagens planer

2009-10-10, 07:35:20 / Kategori: Allmänt

Mindre bra natt, men ändå hyggligt pigg. Jag somnade nämligen redan runt nio igår, mitt i fredagsmyset. Trött som tusan efter en vecka full av aktiviteter. Det innebar ju i alla fall att jag hann sova en del innan skrutt började krångla. Mycket skönt. Något annat som är väldigt skönt är att hon alltid sover till sju på morgonen nu istället för sex som det var innan :)

Idag ska vi förhoppningsvis låna grannens släp så vi kan köra skräp till tippen. När vi började fixa med garaget förra helgen så hittade vi en hel del som vi inte behöver. Inte oväntat direkt. Sen ska vi fortsätta fixa där inne så att rummet förhoppningsvis är klart för målning sen. Måste städa lite med eftersom vi inte orkade det igår. Ikväll kommer Nina, Johan och Theo på middag. Ska bli supermys :) 

Oj, ja så var den här dagen full med aktiviteter också. Ingen helgvila här inte :)


Sara

Hoppas ni får en en trevlig helg =) Låter mysigt med middagsgäster!



2009-10-10, 09:07:10 URL: http://sarasrum.blogg.se/

jessica

Mysigt med middag :) åh man kan hitta en hel del i garaget ju :) skönt att slänga de så slipper de bara stå eller ligga där.



Ja tack de ska bli kul o flytta till eget :) så jag antar att jag kommer också hitta saker man inte vill ha :) haha.. kram



2009-10-10, 10:34:40 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Nina

ja eller hur. dem kommer att gå hand i hand hahah :D

ses om ett tag! :D



2009-10-10, 12:01:35 URL: http://modesida.blogg.se/

emelie o elliott

ja, det är skönt nu när de börjar närma sig =) hihi..ni verkar få fullt upp idag med. kramis



2009-10-10, 12:21:02 URL: http://emlisch.blogg.se/

Mamma till Melker.

Vad söt du är, tack gumman !



2009-10-10, 14:43:35 URL: http://enolsson.blogg.se/

sofia - mamma till maksim

Oj oj, full fart på er :)



Vi har bjudit hem min familj på lunch och ska samtidigt utnyttja min lillebror - han ska få klättra upp på taket och rikta tv-antennen så att vi får in alla kanalerna :)



Uppdatering vad gäller Maksim (eftersom jag inte skriver på bloggen för tillfället): Han äter numera barnmat och riktiga mellanmål, bara välling till kvällen och ev. som ett bastantare mellanmål de dagar som det behövs. Han har även börjat använda napp ibland på dagtid. Jag vet att många tycker jag är knäpp som fortfarande hoppas att han ska ta nappen - men jag är trött på att vara napp och han har uppenbarligen fortfarande ett stort sugbehov :)



Meja ser jättefin ut på bilderna - korvälskare minsann :) Tänk att de är så stora, snart 1 år!!!



Kram!



2009-10-10, 16:45:02

emelie o elliott

elliott hälsar o tackar så mkt =) haha..jo, vi hade ju kunnat göra nåt kul för dom pengarna. Men när grindarna återlämnades så fick man reda på att det bara var tre dagars öppet köp. så istället för att få pengarna tillbaka fick vi ett tillgodokvitto. Kul o ha tillgodokvitto på nästan 1500 spänn på en butik där man vägrar o handla. Visst man skulle väl kunna köpa nåt till elliott där i framtiden- men de är så otrevliga o tröga där! Som tur är så sa hon nåt om att tillgodokvittot även gällde i lekbutiken sagoland bredvid, så vi får väl köpa födelsedagspresenter o julklappar till elliott o hans kusiner där iår antar jag..haha! Det är fasen inte kul o ligga ute me så mkt pengar ju, speciellt inte när man som mammaledig inte får så mkt pengar heller. Men så är de! trist att de inte står sådant på deras kvitton! nog babbel från mig- hoppas ni får en trevlig kväll! kramis



2009-10-10, 16:58:44 URL: http://emlisch.blogg.se/

emma - mamma till meja

Sofia - härligt att han äter nu :)Skönt att det duger med napp ibland i alla fall, alltid lite avlastning! KRAMAR!!



2009-10-11, 07:51:33



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?