Fullt upp

2009-10-02, 08:11:33 / Kategori: Allmänt

Lilla skrutt sov rätt bra i natt :) Hon fick ju alvedon innan hon somnade och sen sov hon till 04.45 (!) det var ju ett tag sen kan man säga som hon sov så länge i sträck. När hon vaknade var hon dock ledsen och hade ont, men en timme senare somnade hon om och sov till 07.15 :) Nu leker hon hyfsat nöjd här på golvet efter en flaska välling. Vi får väl se hur det utvecklar sig idag. Hoppas hon slipper ha så ont bara.

Om en stund ska jag iväg och simma och sen idag har vi planerat att gå på Andy's lekland med Nina och Theo. Vi får väl se om det blir av för Theo var inte helt frisk igår kväll, annars blir det slappa hemma för oss :) Storhandla ska vi också som vanligt. Imorgon ska vi påbörja projektet med kontor i förrådet, ooch sen kommer Nina, Johan och Theo på middag. Trevligt ska det bli :) På söndag är det Underbara barn mässan. Så ser vår helg ut, fullt upp känns det som :)

Vad ska ni hitta på i helgen?


uppdat. 09.50 Stackars Theo är sjuk så det blir hemmamys på programmet för oss idag. Skrutt har somnat igen efter gnällig vakenhet här :(


Sara

låter som en rolig helg, förutom storhandlingen =)



vi ska på 1-årskalas imorn till Max kompis Ronja. Och på förmiddan imorn ska jag på bytardag. hoppas fynda lite till Max. Imornkväll ska Marcus brorsa vara här. Marcus jobbar extra som assistent åt honom (han har en utvecklingsstörnin). På söndag ska Marcus iväg och spela men annars är det lugnt! En lagom och rolig helg!



2009-10-02, 09:48:00 URL: http://sarasrum.blogg.se/

carro

Tack för din kommentar :)



Jag har ju ingen aning om hur ärren kommer se ut om något år. Min mamma har gjort samma operation med samma kirurg faktiskt, och hennes ärr är också fina.

Sen kan det säkert bero på att jag fortfarande är öm över såren, kanske tänker jag inte alls på det när jag inte har ont av dom :)



2009-10-02, 10:59:49 URL: http://nindo.blogg.se/

Nina

glöm inte att vara på ubm på söndag innan kl 10. de första får goodiebag ;) i så fall ses vi kanske där. ska dit med tjejerna! :D



2009-10-02, 13:21:53 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?