Ingen pigg mamma

2009-10-03, 08:00:36 / Kategori: Allmänt

Natt utan alvedon, det var en dålig idé :( Skrutt har varit vaken en gång i timmen mellan 23 och 05. Pigg mamma idag? Näe knappast va. Hoppas jag får sova med när hon sover förmiddag. Sven ska strax iväg till varvet, för segelbåten ska upp idag, så nu kan jag inte sova tyvärr.

Trots usla nätter så är det ju så härligt att vakna på morgonen och höra skrutts titta. Det första hon gör på morgonen är nämligen att titta på fjärilarna på väggen i hennes rum :) Alltid på gott humör när hon vaknar, trots störd sömn. Tänk om man själv var så med. Älskade unge!

Idag på dagen har vi inget planerat jag och Meja. Fint väder är det, så vi går väl ut och leker. Myser med en brasa inne gör vi nog med, frost ute nu på morgonen. Ikväll skulle ju Nina, Johan och Theo komma på middag, men jag gissar på att Theo är sjuk fortfarande. Vi får väl se när dom har vaknat hur han mår. Kommer dom inte så får vi väl hyra nån film och titta på. Mysigt det med :)


Anna

Men usch, jag lider med dig! :( Hoppas du kan sova lite på eftermiddagen eller åtminstone vila.

Stor kram!



2009-10-03, 08:39:39 URL: http://ambi.blogg.se/

erika

åå jag hade tänkt ta alvedon inatt men glömde så han har vaknat rätt mkt.. men inte som igår.. men imorse fick han en trots knappt feber men han verkar ha ont eller e irriterad.



när vi ska borsta tänderna kniper han i hop o vill bara hålla självo suga på den o bita. inte bli borstad inte



kram



2009-10-03, 09:14:13

Kicki

Hoppas tänderna kommer upp snart så hon kan bli som vanligt igen och ni får sova på nätterna :)



2009-10-03, 09:32:54 URL: http://kicki.webblogg.se/

Sarah

Gud vad söt din dotte är :) Fin blogg också :) Hoppas att du piggnar till under dagen :)



2009-10-03, 09:36:33 URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Sara

jag har också gjort massa tester men inget visar någon allergi. Nu har jag ändrat om min kost i hopp om att det ska bli bättre. äter inte pasta, ris, potatis, bröd. Och endast lite laktos. Igår åt jag dock ris men tycker det verkar konstigt att magen skulle reagera så snabbt. har ätit det förut utan att få någon reaktion. usch va jobbigt det är! skönt att veta att det är fler i alla fall som har samma problem.



2009-10-03, 13:34:31 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Katja

Oj, jobbigt med en sån natt. Hoppas hennes tänder pluppar upp snart!



2009-10-03, 21:25:49 URL: http://www.lillagrodden.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?