Korvgrillning

2009-10-09, 12:21:44 / Kategori: Allmänt



Första halvan av den här fredagen har varit toppen. Vi kom till öppnis vid 10 när dom öppnade och Meja började direkt pilla i sandlådan. Lekte med formar och traktor. Kompisen Novali var där med. Lite kallt tyckte jag, dags för vinterskor nästan om man ska vara ute och stilla så länge, men Meja verkade inte bekommas ett dugg. Hon var hur glad och nöjd som helst. Vid kvart i elva var det korvgrillning. Meja åt först en korv och ett halvt bröd, sen en korv till utan bröd och sen ytterligare en korv :) Hur får det plats?? Jättekul blev det sen när hon hittade en mer i tetrapack som nån lämnat. Satt och skakade den och fick sig en dusch. Tur att det finns tvättmaskin :)


Amanda

Korvgrillning låter verkligen mysigt! ^^ Det får mig att tänka tillbaka på tiden då jag själv gick på dagis/fritids då var man på mycket sådant. :)



Ludwig har alla redan lunginflammation visade det sig men han har fått penicillin nu så förhoppningsvis vänder det fort.



ha en jättefin fredag och helg!

Kram



2009-10-09, 12:36:03 URL: http://creyla.blogg.se/

Helen

Vad mysigt ni verkar haft det idag :D.



Sv: jag visste att det fanns färdig pannkakssmet men inte att den var god, nu ska jag nog köpa den och prova. Tack för tipset :D.



Ha en trevlig helg :D



2009-10-09, 19:59:58 URL: http://tiemsa.blogg.se/

Nina

haha så söt hon är. hon gillar korv med andra ord. å dusch av nån juice lr nått är väl varje barns dröm. hahahahha ;)



ska bli kanon skoj att ses imorrn. verkligen tänkt på det hela dan idag. ska bli så skoj! hör av mig imorrn då vi är på g! :D



nu ska ja sova så att ja orkar med morgondagen!!



natti natt, kramkram



2009-10-09, 23:50:30 URL: http://modesida.blogg.se/

sofia - mamma till maksim

Vilken lyxig och bra öppna förskolan ni verkar ha - vår är inte i närheten av den klassen. Jag är jättenöjd med öppna förskolan (det täcker Maksims behov och han älskar att vara där)...men när man jämför med andra så tror jag att vår kan upplevas som ganska enformig och tråkig. Men jag är nöjd så länge Maksim är nöjd :)



2009-10-10, 16:39:51

emma - mamma till meja

Sofia - Det är kyrkans öppna förskola, kanske är det därför. Dom satsar ganska bra på sin barn/ungdomsverksamhet här på värmdö...



2009-10-10, 20:55:00

sofia - mamma till maksim

Fast vår är också i kyrkans regi...



2009-10-11, 11:42:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?