Mamma

2009-10-27, 19:04:06 / Kategori: Allmänt

Imorse när Meja vaknat så hörde jag från hennes rum mamma ... mamma. Inte ledsen utan toppenglad stod älskade skrutten och kallade på mej. Bra start på dagen eller vad?

Här hemma har det varit en väldigt lugn dag. Jag känner mej inte helt okej än, och Mejan är ju snorig. Sover för andra gången idag så lite hängig är hon. Vi har sjungit en massa, läst böcker och kört med bilar. Alla gosedjuren har fått välling och napp. Väldigt frustrerande dock att nappen bara trillar av djuren. Emellanåt blir hon arg på dom för att dom inte behåller nappen i munnen. Sötskruttan :)

Mejas andra sovning blev två timmar lång. Jag sov en timme och tjugo minuter vilket var otroligt skönt :) Känner mej dock helt mosig nu. Längtar redan tills det är dags att gå och lägga sig för natten *skratt* Har precis ätit god tacogratäng och snart är det dags för Mejas bad. Blir senare läggning idag eftersom hon sov till kvart i fem, inte meningen, men eftersom jag somnade så blev det så.

Efter badet blir det te i sängen och titta på NCIS, The mentalist och Hells kitchen :) Det sistnämnda blir nog dock inspelat eftersom jag lär ha somnat då...

Ha en trevlig kväll allihopa!


Sara

låter som en bra start på dagen! fy va tråkigt att hon är snorig igen och att du inte känner dig bra.



jag känner mig också konstig. har gjort i flera dagar nu. blir helt slut på kvällen. ont i huvudet, trött, ont i magen och alldeles svimfärdig. inte roligt.



2009-10-27, 19:56:21 URL: http://sarasrum.blogg.se/

CiliaH

Vilken härlig start på dagen! Här är dey också småsnorigt och halvhängigt, mamman mer än dottern dock! Just nu ligger jag på soffan medans mannen och Cajsan packar upp alla matvaror som mannen fick handla på hemvägen. Känner mig så tråkig men nu när jag fått lillan i säng gick luften ur mig helt. Blä för att må kasst!



KRAM



2009-10-27, 20:25:13 URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Emma

Vilken start på dagen! Mysigt!! :)



2009-10-28, 07:10:26 URL: http://gaffelroad.wordpress.com

Nina ♡

ja det va ju den vi såg då vi va på lindex. funderar på å köpa den där lila aktiga med.. den e så mjuk å skön med.. löv it..



försöker härda ut här i soffan. vill bara gå å lägga mej. fryser som fan. men ja har ingen feber.. känner mej bara väldigt kall.



2009-10-28, 08:23:39 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?