Nya möjligheter

2009-10-05, 13:04:52 / Kategori: Allmänt

Hann inte skriva nått innan vi åkte imorse, redan vid 8.30 var vi iväg jag och Meja. Jag ska berätta vad telefonsamtalet och mötet förra veckan handlade om nu trots att inget är bestämt än. Min chef ringde mej och frågade om jag var intresserad av att börja jobba på en annan förskola. Vi är för många där jag jobbar idag, och jag trivs inte så bra så därför tänkte hon på mej. Var ute och träffade chefen på den andra förskolan förra veckan och idag var jag och Meja där under förmiddagen för att se hur dom har det. Tyvärr så var förskolläraren sjuk och jag hade massa frågor till henne, så det lär bli ett besök till innan jag fattar beslut om hur jag ska göra.

Jag har i alla fall fått tjänsten om jag vill ha den, så det är ju jättekul :) Nu handlar det mest om att fösäkra sig om att det finns ambitioner och mål i verksamheten som stämmer överrens med hur jag tänker. Vill inte fatta ett förhastat beslut. Dock känns det kul och lite spännande att kanske byta.

Övriga veckan då. Imorgon och torsdag är det öppnis, på onsdag lunch och promenad med Malin o Nikolas, och på fredag Andy's med Nina och Theo. Full fart som vanligt med andra ord :)


Sandra

Spännande med nytt jobb :)



Kram



2009-10-05, 15:53:28

CiliaH

Grattis att det gick bra! Hoppas nu att det stämmer med dig så att du kan ta den och trivs bättre.



KRAM



2009-10-05, 16:00:57 URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Amanda & Oscar

Kul! Hoppas att det verkar bra :)



2009-10-05, 18:41:16 URL: http://glantan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?