Redan fredag

2009-10-09, 08:19:36 / Kategori: Allmänt

Natten var okej. Skrutt vaknade en gång vid fyra, men tyvärr var hon verkligen vaken då och jag lyckades inte få henne att somna om förrän vid fem. Sen sov hon gott fram till kvart över sju, så det får väl ändå räknas som bra för att vara här hemma. Nu har vi myst i vår säng alla tre och dom gick just ner för att fixa frukost. Lite lyxigt så här på fredagmorgonen :)

Redan fredag idag, nu går tiden läskigt fort ju. Jag vill hinna njuta av mina sista månader som mammaledig. Idag tror jag att vi ska åka iväg och grilla korv med öppnis. Får se om Mejan är tillräckligt pigg. Det lät så mysigt med korvgrillning och det är riktigt fint höstväder. I eftermiddg är det storhandla och städa som gäller som vanligt.

Hoppas ni får en härlig fredag!


Kicki

Hoppas ni får en bra fredag! :)



2009-10-09, 08:46:38 URL: http://kicki.webblogg.se/

Anonym

Trevlig fredag på er med =)



2009-10-09, 10:45:48

Nina

helo.. hoppas ni får det skoj på öppna..

vet du. svärmor ringde för 40 min sen å tala om vart hon va nånstans. hahahha.. helt sjukt. aldrig hänt innan :P

vi hörs senare! :D

krams!



2009-10-09, 11:42:00 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?