Toppennatt!

2009-10-08, 07:47:09 / Kategori: Allmänt

Skruttungen har sovit ännu en bra natt. Hon somnade 19 som vanligt, vid 04.45 var jag inne och stoppade om henne och sen sov hon vidare till 07.00. Idag är det en väldigt glad mamma här hemma kan jag lova :) Man blir en helt annan människa när man får sova lite mer. Kan det inte få fortsätta?

Idag ska vi iväg till öppnis på förmiddagen. Nu när Meja sover till sju på morgonen är hon ju inte så sugen på att sova lite i bilen på vägen dit så vi får se hur det går. Vi stannar väl i så fall så länge hon orkar. 9-12 är egentligen en ganska dum tid, men jag antar att för lite större barn är den perfekt. På eftermiddagen tror jag att vi busar ute och sen myser inne. Riktigt fint höstväder är det idag, vindstilla och soligt. Sånt gillar vi :) 

Har förresten träningsvärk efter simmandet igår. Det var otroligt skönt att simma så där på morgonen, nästan tomt i simbassängen. Sen sitta lite i bastun helt ensam och fundera. Härligt.


emelie o elliott

*gud vad skönt för er =) * åå..simma låter trevligt. de skulle jag gärna vilja göra med, fast med sällskap i så fall, hihi! JA, vilket fint väder de verkar bli idag..skönt att gårdagens blåst lämnat oss! kramis



2009-10-08, 07:52:03 URL: http://emlisch.blogg.se/

Helen

Vad skönt med flera bra nätter på raken och håller tummarna hårt för att det fortsätter nu :D



Ha en bra dag :D



2009-10-08, 08:55:26 URL: http://tiemsa.blogg.se/

Anonym

oj vilken bra natt!!

kram erika



2009-10-08, 09:23:41

Sanna

Vad jag længtar upp nu!



Men nu jag kommer snart=)



2009-10-08, 10:51:57 URL: http://sannanielsen.wordpress.com/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?