Trevlig kväll :)

2009-10-10, 20:39:47 / Kategori: Allmänt

Nina, Johan och Theo kom vid 16 och ungarna var snabbt i full gång med leksakerna :) Det städade vardagsrummet såg snabbt ut som kaos igen. Haha. Sånt är livet med småbarn. Theeo visade hur duktig han är på att kasta bollar, och Meja visade att hon kan gå lite och klappa händerna.

Meja har lärt sig något nytt idag nämligen att blåsa salivbubblor. Ser urfånigt ut, men hon tycker det är superkul :) Medan vi lagade middag så rev ungarna köket, och Meja lyckades hälla ut ett HELT paket kakao på sig själv och golvet. Hmm, nystädat var det ja ;) Sugrör och kastrullock var annars favoriterna.



God middag, kladdkaka, cider, hungrig är jag inte nu i alla fall kan jag lova. Lite turkisk peppar godis går nog ner ändå. Tack Nina för det :) Mycket bra present. Fina blommor fick vi med, mysigt!

En jäkla massa bebis och småbarnprat hann vi förståss med också. En riktigt trevlig kväll helt enkelt.


emelie o elliott

verkar som att ni haft en riktig mysig kväll..trots spilld kakao. Haha.. det är inte roligt o torka bort sådant! kramis



2009-10-10, 21:37:20 URL: http://emlisch.blogg.se/

Nina

Heloo är fortfarande hemma hos mamma. Theo är i full gång!!!!!!!!!!! hysteriskt. Pengar på mob tog ju slut. hoppas du fick mitt sms från johans mob. Den va ju såå dålig är ju tangentbord på mob. så får man peka på bokstäverna med en pinne. tog ju evigheter! :D



Tack för en kanon trevlig kväll. Jag är fortfarande mätt!! :D Fast ja blev lite sugen på turkisk peppar sen efter ditt sms. haha!



Hoppas ni sover gott nu :P hörs imorrn. krams



2009-10-10, 22:05:10 URL: http://modesida.blogg.se/

Amanda & Oscar

Härligt!!! Gud va sugen jag blev på turkisk peppar...



2009-10-11, 00:59:35 URL: http://glantan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?