Trött dag

2009-10-21, 09:24:11 / Kategori: Allmänt

Skrutt har krånglat lite i natt, så mamman är trött idag. Hoppas på att skrutt ska somna snart igen, men det verkar inte så. Jag får väl vara trött helt enkelt. Tror att det är kindtänderna som bråkade med henne igen. Den ena är ju nästan helt igenom, men den andra ligger fortfarande där under tandköttet och trycker. Att det ska ta sån tid :(

Idag ska vi iväg och äta lunch med Malin och NIkolas vid 11.30. Blir trevligt att snacka bort en stund trots tröttheten. Dessutom är cesarsalladen på fiket så otroligt god, och det är skönt med lite sån lyx ibland. Vanligtvis blir det ju nån matlåda med rester till lunch. Vid 16 är det dags för Olivers simskola så då ska jag bada med Meja med. Blir mysigt. Ska simma lite med så jag får lite motion åtminstone :)

Dåligt med kommentarer igår. Gick det inte, eller hade ni ingen lust ;)


Helen

Verkar som om tänderna kan ligga under och spöka länge, den jag såg skymten av hos Tindra har fortfarande inte blivit någe större så jag måste nog sett fel hihihihiii



Ha en jättebra dag :D



2009-10-21, 09:32:02 URL: http://tiemsa.blogg.se/

Amanda & Oscar

Kan tänka mig at kindtänderna är jobbiga. Oscars är inte på gång än men det dröjer nog inte så länge.

Hoppas att ni får en trevlig dag, mysigt att äta ute :)



2009-10-21, 12:38:57 URL: http://glantan.blogg.se/

Johanna ♥ Minna

Hihi javosst :)



Här e vi fortfarande sjuka, hur har ni de?

Krama



2009-10-21, 14:49:45 URL: http://salkert.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?