Bra natt för Meja

2009-09-13, 10:02:32 / Kategori: Allmänt

Bra natt för Meja :) Vaknade bara en gång, vid 05.10, sov som en stock resten av natten. Dock var det morgon vid 06, men det får man leva med. Obegripligt hur hon kan vara så pigg så tidigt på morgonen :) Full fart med att tömma docksängen på innehåll, riva ut leksaker ur sina lådor samtidigt som hon glatt pratar på non stop.

Jag somnade tyvärr alldeles för sent, så ikväll är det skärpning. Då ska jag gå och lägga mej tidigt så att jag får sova ut. Dumt att vara trött i onödan, eller hur?

Dagen idag, jag vet inte faktiskt. Sven vill titta på båtracing med Oliver, är nog inte så sugen på det. Funderar på om dom ska få ta med sig Meja så att jag får vara ensam :) Då ska jag fixa med fotoalbumet i lugn och ro, har nästan satt in alla framkallade bilder. Ska bara skriva till också. Kanske hinner jag städa lite med när Meja inte river ut allt samtidigt ;)

Återkommer senare med lite bilder :) Hoppas ni har en skön söndag!


Lina-mamma till prinsessan Leja

ÅÅÅ den som ändå fick sova hela natten! Den natten! Vilken lycka!



2009-09-13, 10:05:16 URL: http://linalillalina.blogg.se/

Helen

Ååå så skönt för er båda två att hon sov hela natten :D



2009-09-13, 12:17:31 URL: http://tiemsa.blogg.se/

Mamman till lilla farbror Melker.

Skönt att ni fått en härlig natt :)



sv: Jaha men då hajjar jag lite mer :)



2009-09-13, 17:00:03 URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Anna

Vilken skön natt! Vill också! :) Jag gick också och lade mig alldeles för sent igår. Tyvärr ser det ut att bli alldeles för sent ikväll med :S



Jag ammar två gånger per dygn numera men det är oftast två ggr per natt. Ibland en gång på natten och en på morgonen. Så ja, han äter på natten än. Vet inte hur man ska få bort det men jag är inte riktigt beredd på att ta skriknätter än. Behöver orka med dagarna när jag "jobbar". Vill ju försöka amma tills han är iaf 1 år och han vill inte ha på dagarna så...



2009-09-13, 21:34:22 URL: http://ambi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?