Trött morgon

2009-09-08, 08:14:44 / Kategori: Meja 6-12 mån

Natten blev inte lika illa som befarat. Hon sov gott fram till 03 då hon vaknade och somnade om direkt. En timme senare tog Sven in henne till oss eftersom hon var jätteledsen. Hon somnade om och sov till 06, då jag lyckades (!) få henne att somna en timme till. Skönt :) Jag somnade tyvärr alldeles för sent igår, fastnade i en bok och var tvungen att läsa ut den :) Så idag när Meja sover förmiddag ska jag också sova.

Har hört redan i natt att hon inte var täppt i näsan. När hon vaknade nu så är febern fortfarande borta och snoret nästan borta. Konstigt. Måste undersöka om det är fler tänder på G. Endagsförkylning verkar ju väldigt märkligt annars, eller hur? Pigg och glad är hon med så det blir nog en lite roligare dag här hemma idag. Öppna förskolan får vi tyvärr hoppa över tror jag så jag vet att hon verkligen är frisk. Blir att gå nästa vecka istället.

Några steg har hon gått här på morgonen, kanske tre steg vid ett par olika tillfällen. Lite läskigt ser man att hon tycker det är samtidigt som hon är väldigt nöjd :)

Nä, nu är det dags för frukost!


Uppdaterat 9.00, visst sticker det upp en tand till, eller hörnet av den i alla fall. Nummer åtta :)


EMELIE O ELLIOTT

VAD SKÖNT O HÖRA ATT HON MÅR BÄTTRE, O ATT NATTEN INTE VARIT KAOS =) HOPPAS HON HÅLLER SIG PIGG NU DÅ SÖTA SKRUTTEN. KRAMIS



2009-09-08, 08:40:57 URL: http://emlisch.blogg.se/

Amanda

Skönt att nästäppan släppt. Då blir det iaf lite lättare att sova. Hon vaknar ändå ganska mycket men skönt iaf att ni fått sova lite.



Hoppas ni får en fin dag idag.

Kramar



2009-09-08, 14:29:43 URL: http://creyla.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?