Glädjande

2010-04-13, 21:02:22 / Kategori: Allmänt
Helt slut i både kropp och huvud. Har suttit på personalmöte hela kvällen, en del vettig information och en del överflödigt som man lika bra kunde fått på mailen bara. Som vanligt helt enkelt.

Ska strax se The mentalist på trean innan det är dags att sova. Imorgon är jag mycket glädjande ledig trots allt. Mitt lilla inskolningsbarn är återigen sjuk så inskolningen är uppskjuten till nästa vecka. Imorgon är även Sven och Meja hemma verkar det som. Kanske skulle hon till dagmamman på förmiddagen och vara hemma med Sven resten av dagen vi får väl se. Blir i alla fall supermys om dom är hemma så jag hoppas på det.

Elin - Mamma till Edvin och bebisen i magen ♥

Skönt att du är ledig imorgon!

O mys att du får ha en heldag med resten av lilla familjen cckså :)

Kramar



2010-04-13, 21:58:12 URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Emma

Nej missade jag the mentalist. Suck. Tycker det är rätt bra faktiskt :)



Jag bestämde mig igår för tiara. Slöja visst det blir ju mer bröllopskänsla så att säga men nää det är nog inte jag. Klänningen i sig är så mkt så det räcker nog med tiara. :)



Men snart är det ju eran tur. :) Ni planerar iaf tänk på de som inte ens är friade till. Vi har tur vi :D



2010-04-14, 07:55:10 URL: http://emmakjellstrand.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?