Host, host, host

2010-04-25, 10:14:48 / Kategori: Allmänt
Bra natt, men inte lika bra morgon. Hostar tokmycket. Det började redan o torsdags, men har blivit värre och värre under helgen. Har bara väntat på det eftersom dom flesta föräldrar inte verkar tycka att hosta är en sjukdom och därmed lämnar barnen på förskolan trots att dom djuphostar och är snoriga. Tråkigt att min helg ska bli förstörd bara för det. Hoppas att det lättar under dagen för jag skulle verkligen behöva jobba imorgon. Ni kan ju hålla en tumme eller två är ni gulliga.

Dagens planer blir då tyvärr inställda. Tråkigt värre, men vi får försöka boka om till en annan helg. Fint väder är det ute så en stund i solen ska jag väl orka med i alla fall. Skulle vilja orka åka till plantagen och köpa lite saker till trädgården. Vi får väl se om jag kanske, kanske kan orka det i eftermiddag.

Hoppas att ni får en bra söndag!

Emma

Tss Sötunge. Haha hon är en Apa. En förklädd sådan. Ska vara glad du inte är fröken åt henne ;) Haha.



Hoppas du känner dig bättre framåt eftermiddagen. :)



2010-04-25, 11:36:01 URL: http://emmakjellstrand.blogg.se/

Sandra

Krya på dig!



2010-04-25, 12:45:13

★svantes mamma★

Har oxå en bärbar, de som har stationära verkar ha problem med min design :(



kram



2010-04-25, 14:28:50 URL: http://nykick.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?