Kaosnatt

2010-02-28, 10:15:59 / Kategori: Allmänt
Tröttare mamma än den här får man nog leta efter idag. Meja började krångla vid 23.30 och har vaknat om och om igen skrikande hela natten. Snorig och hostig är hon stackars skruttan. Det går fan inte att sätta foten på öppna förskolan utan att hon blir sjuk. Hon och Sven var ju där i torsdags *suck*

Nu är hon i alla fall ute och busar i snön med mormor och morfar medan jag vilar mej. Skönt, men inte samma sak. Det är ju på nätterna man behöver sova. Hoppas kommande natten blir bättre. Brukar ju alltd vara första natten som är värst när hon blir förkyld.

Som ni förstår blir det nog inte mycket vettigt gjort här hemma idag heller. Mysa och busa bara, som det ska vara på helgerna :)


" Jag är med och tävlar hos Annah - blivande tvåbarnsmamma om ett Polkadot spjälsängsset eller set till vagga/vagn i valfri färg från Barntyger.se. Klicka här för att vara med och tävla du med!"


Emelie, Elliotts mamma

hoppas lillan mår bättre snart o att ni får en mysig söndag trots allt! kramis



2010-02-28, 15:07:09 URL: http://emlisch.blogg.se/

Marie

Vinn en bärsele till ditt barn mellan 1-5 år i min blogg. Kram :)



2010-02-28, 15:20:42 URL: http://lillmian.se

Anna

Jag tror att många föräldrar går med sina barn till öppna förskolan när de inte får vara på vanliga förskolan pga sjukdom :( Det är ofta barn som uppenbart är sjuka där tycker jag. Alexander fick sin allra första förkylning på Öppna. Då var det barn som sprang omkring och hostade helt öppet. Fattar inte varför föräldrarna tar med dem dit :S



2010-03-04, 21:38:23 URL: http://ambi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?