Snö snö och åter snö

2010-02-04, 17:13:32 / Kategori: Allmänt
Det har snöat precis hela dagen här. Massor med snö kan man lugnt säga att vi har. Det räcker nu tycker jag. När vi hade varit ute med ungarna på jobbet i förmiddags så såg vi ut som snögubbar hela högen. Ungarna tycker ju dock att det är toppen med alla snö som tur är :)

Körde hem i västa snökaoset och kunde inte ens köra upp på vår uppfart. Sven fick studsa ut och skotta, för det gillar fogarna absolut inte. Eller ja fogarna gillar ju inte snö överhuvudtaget :(

Meja skruttan väntade glatt på mej när jag kom hem. Är ju helt underbart att komma hem när hon väntar på en. Vi har varit ute en runda med pulkan och busat. Hur mysigt som helst. Nu lagas det mat. Resten av afmiljen ska äta fisk, jag ska äta något annat. Mår illa av bara tanken på att äta fick när jag är gravid. Var likadant när jag väntade Meja. Konstigt det där.


Emma

Haha jaa snön, gud jag hatar snö nu för tiden :P Idag var nog första dagen jag har varit otroligt glad för att det vara slask på marken, solen lös och det var typ 1 + så lite snö försvann, läs LITE :P



2010-02-04, 21:34:58 URL: http://luhanka.se

Helen

Håller med dig om att nu räcker det med snön. Visst det är ljust och fint men nu får det vara nog :S.

Försökte kommentera på förra inlägget men det fungerar inte så jag säger det här istället då: Gud så mysigt att ni snart får titta på bebisen :D.



Ha en bra kväll och morgondag.



2010-02-04, 22:22:34 URL: http://tiemsa.blogg.se/

jessica L

Jag tycker också de räcker emd snö nu, vi har ju redan för mycket. Man vet ju inte vart man ska lägga all snö när man skottar längre.. hihi.. jag vill ha sommar :) kram



2010-02-04, 22:58:36 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Sandra

Håller med om snön, nu är det dags för vår! Hoppas ni får en trevlig helg =)



2010-02-05, 15:33:33



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?