Lång dag

2010-02-09, 20:55:41 / Kategori: Allmänt
Lång och tuff dag. Först barngruppsarbete, sen ledningmöte, möte med förälder, samt personalmöte. Behöver jag säga att jag är helt slut i huvudet nu? Förkylningen är inte så farlig idag, men jag har fått galen hosta. Finns ju ingen vettig hostmedicin man får ta som gravid så det är ju bara att bita ihop. Hoppas den inte blir för långvarig bara.

Andra natten i nya sängen gick sådär. Tror dock inte att det berodde på sängen utan det vara bara en dålig natt. Hon sov i alla fall gott där på lunchvilan idag och hade somnat fint där ikväll igen. Hon verkar gilla sängen vilket är jätteskönt. Min duktiga tjej.

Imorgon är det vanlig jobbdag och sen sjukgymnasten. Ska prova TENS så att jag kan ha det hemma som smärtlindring. Känns bra :)

Anonym

iiiiiiiiiiiiiiiih jag fick testa TENS på bb när inget annat hjälpte men herrejävlar det var som att bli mördad med yxa om man frågar mig. dock så fattade hon som gjorde det på mig ingenting och gjorde nog asfel, tror hon satte på MAX. hopas det funkar bra för dig =) vissa ÄLSKAR ju tens =)



lycak till



erika



2010-02-09, 22:04:14 URL: http://taby.blogg.se/

Madde, Melkers mamma.

Jag är inte helt hundra på vart jag ska ha den än, men jag ska skriva Melker med någon fin skrivstil var det tänkt. Det jag är inne på nu är på sidan av högerunderarm. Förslag :)??



2010-02-10, 11:02:07 URL: http://enolsson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?