Rörelser i magen

2010-01-17, 09:36:44 / Kategori: Meja 12-18 mån

Eftersom våra planer för gårdagen blev inställda så hade vi en lugn dag här hemma. En liten tur till Barnens hus tog vi dock eftersom jag skulle köpa haklappar till jobbet. Tänkte åka själv, men Sven tyckte att dom skulle med också. Medan Meja hittade en liten kille att leka med så passade vi på att titta lite på vagnar. Jag är ju jätteförtjust i Phil&Teds vagnar, någon som har erfarenhet av dom? Även Sven gillar dom, men vi får väl se. Gott om tid att bestämma sig. Något som jag vet är att en tung syskonvagn på 17-20 kg blir det inte.

På kvällen när Meja somnat så hade vi myskväll framför en film i lugn och ro. Plötsligt kände jag lilla bebisen som också ville vara med och mysa :) En ganska lång stund kände jag att den håll på att röra sig där inne. Supermysigt. På precis samma ställe som jag kände Meja i början är det dessutom.

Hoppas ni får en härlig söndag!


Emma

Åh, nu blir jag lite avis. Det är så mysigt med rörelserna! Kram



2010-01-17, 10:10:16 URL: http://leonsmamma.bloggagratis.se

Sofia

Hejsan!



Jag vet inte om du kommer ihåg mig. Jag hade en blogg tidigare på Aftonbladet som hette Barnlängtan.



Vi är nu i ungefär samma situation. Vår dotter fyller ett år imorgon och syskon beräknas till slutet på juni.



Har också mycket funderingar på det här med syskonvagn. Kan faktiskt inte hitta någon som passar riktigt bra.

Det jag reagerar på med Phil & Teds är att det i princip inte finns några lastmöjligehter. Det går inte att ha skötväska på handtaget och när syskonet blir lite större kommer benen vara i varukorgen. Lite saker behöver man ju ha med sig med två barn. Man får kanske börja med ryggsäck! =)



Du får gärna återkomma om du får några bra tips!



Ha det bra! /Sofia



2010-01-17, 10:40:58 URL: http://vollmersvardag.blogspot.com

unique

Det är många som snackar om Phil o Teds vagnar just nu. Har bara hört bra =)



Hon föddes 4 januari. Var beräknad till nyårsafton, men som tur var kom hon inte då



2010-01-17, 13:09:09 URL: http://saratilling.devote.se

Sara

Å va mysigt att du känt bebisen =)



Va fin din blogg är!



2010-01-17, 15:58:23 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Nina

så nu har ja ändrat länkfärg. är den ok ?

sen har ja lagt in babyticker. va det någe mer?



å ja glömde ju säga till dig på msn.. va roligt att du känt bebis igen!!!!!! :D



stor kram



2010-01-17, 21:35:04 URL: http://modesida.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?