10 dagar?

2010-07-05, 07:53:24 / Kategori: Allmänt
Max 10 dagar kvar idag om man ska lita på det hon sa på SÖS när jag ringde. Hoppas tiden kommer idag, vore så skönt att kunna räkna ner ordentligt. Känner mej väldigt nervös för snittet måste jag erkänna. Känns inte ett dugg lugnare att jag gjort det en gång innan. Förhoppningsvis känns det bättre när det väl är dags.

Har lite saker inplanerat i veckan. Idag ska jag försöka åka och köpa nått amningslinne. Hade ett från HM sist som var helt okej så jag tänkte börja med nått sånt. Man vet ju aldrig om lillebror tänker amma eller om han tänker göra som sin storasyster.

På onsdag kommer Nina, Johan och Theo hit så då gissar jag att det blir stranden så busungarna kan bada en massa. På torsdag är det sista besöket hos BM, konstigt att veta det. På lördag är det avslutning på Oscars seglarläger så då ska vi ut dit och titta. Dock inte säkert at jag orkar så i såna fall stannar jag hemma så får Sven och Meja åka själva.

Känns bra att ha lite inplanerat. Finns nog risk för att det här veckan blir den segaste någonsin. Brukar ju bli så när man verkligen väntar på något...

Emelie, mamma till Elliott gravid med nr2

måste ju kännas skitskumt o veta att det är sista bm mötet ju. Jag vet när man va gravid med elliott i slutet då undrade man om besöket man gjorde innan verklgien skulle få bli de sista eller inte.



Hoppas du hittar amningslinne o att ni får en fin dag i solen! kramar



2010-07-05, 11:32:18 URL: http://emlisch.blogg.se/

Nina

Svar: Sturehof måste man ringa till i förväg om man ska plocka jordgubbar.. Värdshuset var jag aldfrig in till (var såååå mycket folk) så där vet jag inte riktigt. Men jag tyckte de sa att nästa plockning är på onsdag. Men ring och kolla vetja. Numret borde finnas på eniro?!



Håller med om att det är jättesegt att sitta och vänta på bebisen. Går ju som på nålar hela tiden och bara nu kan väl vatnnet gå!" haha. Kramis



2010-07-05, 12:05:03 URL: http://haekkinen.blogg.se/

Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Å vad spännande.

Måste vara helt galet konstigt att "veta" exakt när bebis kommer sådär, alltså när man får ett planerat snitt. Haha.

Jag själv som bara fött vaginalt och hux flux har jätte svårt att sätta mig in i den situationen, man måste nog allt bli lite nervös.

Men å så mysigt och spännande. Ser fram emot att se det lilla underverket.

Bestämt nå namn än? :)



2010-07-05, 12:28:25 URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

jessica

Åh va roligt att de snart dags, inte långt kvar nu. Håller också med dig om att det är seg mot slutet, då brukar de vara som jobbigast o bära på barnet. annars är det bra med dej? kram



2010-07-05, 14:31:30 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Emma

Herregud, det är jätte skumt när man vet sådär. Han är ju här snart. På riktigt snart snart väldigt snart!! :) kramar



2010-07-05, 17:45:14 URL: http://emmakjellstrand.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?