Ensam

2010-06-03, 07:37:55 / Kategori: Allmänt
Sven åkte på konferens tidigt imorse och kommer tillbaka sent imorgon kväll. Avskyr att vara ensam hemma på nätterna. Hur svårt som helst att sova när halva sängen är tom. Tur att det bara är en natt i alla fall.

Meja bestämde sig givetvis för att vakna tidigt idag bara för att jag är själv. Funderar på om jag orkar ha henne hemma idag, eller om jag ska lämna henne hos dagmamman. Det är ju fint väder så man kan ju vara hemma och bada i lilla poolen hela dagen. Inte så jobbigt för mamman ju. Eller. Kanske bäst att lämna henne några timmar i alla fall, så kan jag hämta tidigt. Beslutsångest.

Får fixa lite frukost och fundera vidare. Hoppas ni får en skön dag!

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Typiskt att lilla M ska vakna tidigt idag när Sven inte är hemma...men jag hoppas att ni får en mysdag o att ni får sitta o softa massor i poolen :) Här sitter jag o hoppas på att solen ska komma fram bakom alla grå moln som finns... KRAM!



2010-06-03, 08:08:44 URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Det tycker jag att du gjorde rätt i! Känner man att orken inte finns o att dom trivs hos sin dagmamma så har dom det bättre där så dom får leka av sig massor o sen få komma hem till en utvilad mamma :) Kramar



2010-06-03, 09:34:55 URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com

Sandra

Jag hoppas att ni får en skön dag i solen =)

Kram



2010-06-03, 10:28:01



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?