Meja lill pappa

2010-06-03, 17:34:45 / Kategori: Allmänt
Lämnade Meja hos dagmamman idag vilket nog var rätt beslut. Vi kom dit och hon sprang direkt iväg för att leka med sin kompis, hade inte ens tid att säga hejdå. Här hemma har jag haft en väldigt lugn dag, mestadels i sängen trots det fina vädret. Jag tänkte ju nämligen att när jag hämtat Meja så kommer vi att vara ute fram tills hon ska sova. Hahhaa.

När jag kom för att hämta Meja så sprang hon fram till mej och ropade mamma, mamma. Skulle direkt in i bilen och åka hem. Väl hemma ville hon inte alls vara ute. Hon har nog fåt nog av värmen idag gissar jag. Istället låg vi i sängen, läste böcker och gosade. Hur mysigt som helst. Nu har vi nyss badat och efter det har Meja gått runt en lång stund och ropat Pappa, pappa, Meja lill (vill) pappa! Lilla tjejen saknar pappa.

Nu leker hon nöjt igen med gosedjuren, om en timme blir det saga och välling och sen läggdags.

jessica

hihi söt hon är :) kram



2010-06-03, 22:16:11 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?