Sista dagen

2010-06-22, 08:47:49 / Kategori: Allmänt
Meja har krånglat hela natten. Vaknat, varit ledsen, skrikit och sen somnat om. Igen och igen och igen. Vet inte vad det är. Hon beteer sig precis som hon brukar göra när det är dags för tänder, men det måste var helt för tidigt att få dom sista kindtänderna?? Runt två år står det ju när man läser om det.

Sjukt trött är jag i alla fall. Systers sista dag här så jag ska strax ta mej upp ur sängen och vara lite social. Ska sen lämna henne på Bromma vid halv ett. Efter det blir det nog hem och sova gissar jag.

Mejas sista dag hos dagmamman idag. Känns märkligt måste jag säga. Blir lite sorgligt att hämta henne sen i eftermiddag tror jag. Stora tjejen börjar på förskola i augusti. Vad hände med min lilla lillskrutt??

Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥

Kanske är det tänderna ändå? En kompis till mig fick barn för en månad sedan o den lilla bebisen har redan fått sin första tand!! Hoppas att ni får vila lite under dagen istället nu när ni fått sova lite inatt...KRAM!



2010-06-22, 09:33:27 URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?