Lång dag

2010-03-02, 19:26:25 / Kategori: Allmänt
Märks mer och mer att man är gravid. Kvällsmöten är riktigt jobbigt nu. Känns som att hjärnan slutar fungera efter 16 ;) Idag har jag i alla fall haft tre möten på rad, galet jag vet. Först möte med chefen vilket gick klart över förväntan. Vi kommer att få mer personaltimmar vilket är helt underbart. Sen hade vi handledning för ett resursbarn och efter det avdelningsmöte. Känns som att vi har klarat av en massa punkter, och arbetet blir mycket mer strukturerat. Äntligen.

Som tur var så kom jag hem och han gosa lite med min busunge här hemma. Sven berättade att hon hade haft pusskalas med dagmamman idag. Kändes jättejobbigt måste jag säga. Vill ju bara att Meja ska pussas med mej ;) Såå tramsigt jag VET, men ändå.

Hoppas ni har en skön kväll!

Annah - blivande tvåbarnsmamma

Men jag tycker det låter fel, för jag är ju inte fars syster? :D



2010-03-02, 20:10:31 URL: http://carpeannah.blogg.se/

Emma

Usssch! Hoppas in dagmamman har massa baciller. Har ni inte lärt Meja man inte ska pussa gamla tanter? De började vi med tidigt här hemma ;)



2010-03-02, 21:26:31 URL: http://luhanka.se

CiliaH

Jag hade nog inte heller velat att Matilda skulle pussas med en eventuell dagmamma. Har aldrig upplevt att personal på förskola pussar på barnen, varför ska en dagmamma då göra det? Kanske är jag som också är tramsig, men då kan vi vara tramsiga tillsammans :D



Ha en fin kväll.



KRAM



2010-03-02, 21:37:27 URL: http://ugglehuset.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?