Äntligen helg

2010-05-07, 13:04:53 / Kategori: Allmänt
Så skönt det är att veta att det bara är två dagar kvar att jobba nu innan jag får vara hemma och vila. Känns ju självklart lite sorgligt samtidigt att lämna ungarna mitt i terminen, men sånt är livet. Jag får åka och hälsa på och kramas med dom när jag saknar dom för mycket.

Nu är det i alla fall äntligen helg. Ska strax sova en stund innan Meja ska hämtas hos dagmamman. Sen blir det mys. Mamma kommer upp ikväll och stannar till på måndag. Hoppas det inte blir för dåligt väder så att vi ändå kan hitta på något skoj. Imorgon tror jag att det blir en tur till antingen Junibacken eller Aquaria. Gissar på att Meja tycker att  båda två är toppen. På söndag är det säsongens första bakluckeloppis så dit ska vi om det inte regnar.

Sven ska i helgen slipa golvet på bebis rum och i hallen på ovanvåningen. Kommer att bli superfint. Så roligt att äntligen börja på lillebrors rum. Väldigt skönt att ha mamma här som hjälp med Meja då.

Hoppas ni får en toppenfredag mina vänner!

Anonym

gud va skönt, ja vet hur befriande det var när jag blev beviljad med elton i magen. ha en skön ledighet innan lillen kommer =) ska bli så kul att sen se han på bilder! :D



erika



2010-05-07, 13:41:50

CiliaH

Förstår att det känns lite sorgligt att lämna barnen men det är ju skönt att du får vara hemma sista tiden nu.

Hoppas ni får en mysig helg tilsammans med mormor.



KRAM



2010-05-07, 15:55:04 URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Amanda

Förstår att du längtar efter att bara kunna ta det lugnt nu.

Hoppas ni får en fin helg ni med.

Kram på er



2010-05-07, 16:52:11 URL: http://creyla.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?