Helt slut

2010-05-24, 15:03:20 / Kategori: Allmänt
Ikea höggravid är verkligen en utmaning. Vi tog det dock väldigt lugnt, och han med både lunch och en fika på dom två timmar vi var där. Kom där ifrån med en taklampa till lillebrors rum, en skötbädd, kräkhandukar, doftljus och några småsaker till. Blev dock besviken på att dom hade tagit bort dom påslakanen till spjälsängen som jag ville ha. Får leta vidare efter några andra fina helt enkelt.

Längtar tills lillebrors rum är färdigmålat så man kan få börja möblera och fixa där inne. Skulle gärna måla själv, men det är ju bara att inse sina begränsningar tyvärr.

Nu ska jag ta och vila innan resten av familjen kommer hem. Blir fullt hus nu eftersom killarna kommer från sin mamma idag med.

Hoppas ni får en skön kväll!

Sandra

Ska bli spännade att se rummet när det blir klart =)



2010-05-24, 18:54:46

Veronica - mamma till Denver

sv; ja, jag var verkligen helt förkrossad när jag trodde den inte skulle gå att rädda! Men nu är alla bilder tillbaka och kopierade till min brors dator. så nu ska de väl ändå inte behöva försvinna igen=)



det var bara en av de två som skulle komma som kom på visningen och de tyckte att köket var lite liten... Så vi får se, ser inte lovande ut. Möjlighet finns ju att bygga ut köket, men det kanske inte är det man vill göra i sitt nya hus det första man gör=)



2010-05-24, 19:37:29 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/

Kicki

"hur kan du låta ditt barn äta på max/mcdonalds?" har hört den förut så bäst att skriva ut att jag vet vilken hemsk morsa jag är ;)



2010-05-24, 19:46:12 URL: http://kicki.webblogg.se/

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Skönt att ni fick en massa köpt till lillebror. Trist bara att lakanen inte fanns som du ville ha. Typiskt att dom slutar sälja sånt som är bra...



Nej, nu ska en trött mamma gå o sova. Känner att det är länge sedan sist som jag var vaken så här länge :)



KRAM!



2010-05-24, 23:09:03 URL: http://edvinsmamma.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?