Mammig

2010-05-31, 18:10:01 / Kategori: Allmänt
Den här dagen har varit lång och seg. Har tittat på alla dåliga såpor som finns på tv. Sovit två timmar vilket jag verkligen behövde, och pratat skit med folk på msn. Sambon kom hem med pizza, vilket var otroligt gott. Tyvärr har problemet med benet inte släppt, men jag hoppas att det har gått över imorgon. Bo i sängen är ju rätt så tråkigt faktiskt.

Älskade ungen kom i alla fall hem och förgyllde dagen som vanligt. Hon hade frågat efter mej så fort Sven kom för att hämta henne. När dom kom hem så ropar hon direkt mamma, mamma för att kolla var jag är. Kommer sen snabbt upp för trappan och klättrara upp i sängen. Gosungen min. För första gången sen hon föddes så har hon blivit mammig. Det har bara varit pappa som gällt från dag ett, så det är ju rätt mysigt att hon är lite mammig nu. Lite dålig tajming kanske eftersom lillebror kommer snart, eller är det kanske på grund av det som det har blivit så här? Jag passar på och njuter av det i alla fall :)

Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Förstår att det är trist att bara kunna ligga i sängen. Jag håller tummarna för att du ska må bättre imorgon i benet :) O mys med liten mammig unge! Här hemma har Edvin nästan alltid varit "mammas-pojke"....jag hoppas att det inte ska var några problem med det sen när lill Tore kommer :) Kramar



2010-05-31, 19:05:55 URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Sandra Nilson

Hej! Såg att vi har beräknad födsel nästan samtidigt skiljer bara en dag, jag är beräknad den 22 Juli.

Har du haft en bra graviditet? Kram



2010-06-01, 12:48:50 URL: http://osandranilson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?