Liten börjar bli stor

2010-11-21, 10:42:19 / Kategori: Allmänt
Hä Pippi Långklump, Pippi Långklump heter jaaa. Apa, häst å villa. Lilla Pippi långklump heter jaaa...

Meja sjunger för full hals inne på sitt rum samtidigt som hon lagar mat på sin spis. Tyvärr blir det tyst så fort jag närmar mej med kameran. Trots att jag smyger är det som att hon känner på sig att jag är där. Aja, nån gång ska det väl fastna på film.

Alvin har ägnat morgonen åt att öva sina färdigheter. Vänder både från mage till tygg och tvärtom utan problem nu. Kravlar en massa och blir frustrerad för att han inte orkar så speciellt länge. Snart dags att sätta upp trappgrinden igen tror jag. Bra att göra det innan det verkligen behövs. Liten börjar bli stor.

Söndag igen, veckorna går så fort. Om en vecka är det första advent, mysigt. Sen kommer december och då händer det ju en massa. Vi ska åka till Skåne några dagar, Meja fyller 2 år, kalas för Meja, första luciafirandet på förskolan och så förstås jul och nyår. Fullt upp helt enkelt.

Hoppas ni får en skön söndag!

Madde, Mamma till Melker

Jomen precis :) Jag kan ju skicka iväg ett mail till dig imorgon när jag köpt tygerna, så får du välja vilket du vill ha? Låter 50:- rimligt? Plus porta sedan när jag vet vad dom väger, men det borde inte bli så farligt :)



2010-11-21, 10:55:08 URL: http://parfymfri.blogg.se/

★Fam. Bus★

Hehehe märkligt att de känner av att man kommer med kameran. man får aldrig de bilder man vill ha som var så klockrena innan man tog fram kameran ;)



aaa, Mysigt med besök. O snart kommer de fler!

Kram kram



2010-11-21, 11:51:52 URL: http://familjen-bus.com

En pojkmammas vardag ♥

Du får göra som jag...muta lite så man får filma, hihi. Tiden går så otroligt fort. För ett år sedan var man nygravid, trött och det kändes som en evighet innan bebis skulle komma till oss. Nu sitter man med en liten bebis som redan lärt sig massor :)

Kram kram



2010-11-21, 18:28:51 URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Veronica - mamma till Denver

tack för din kommentar <3



2010-11-21, 22:31:24 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?