Vad ska jag hitta på nu då?

2010-10-06, 09:45:39 / Kategori: Meja 18-24 mån
Kvart i åtta när jag klätt på Meja så drog hon mej i armen och sa Gå skolan mamma. När jag sa att vi skulle äta frukost först så blev hon så arg. Gå skolan nu mamma! Sötaste min. Vi åt frukost och sen var det dags att gå. Hon sprang ut och satte på sig mössa och jacka. Hjälpte henne med skorna och sen ut till vagnen.

Väl på förskolan klädde vi av henne, hennes fröken kom och tog emot henne. Jag kramade henne och sa vi ses i eftermiddag. Gick ut och vinkade i fönstret. Meja skickade slängpussar i fönstret och gick sen iväg för att leka. Inte en tår fälldes.


Emma

Vad skönt det gick så bra! :)



2010-10-06, 09:50:52 URL: http://emmakjellstrand.blogg.se/

Helen

Å vad skönt för er att det går så bra :O)

Blir bara lite avis :P önskar att det gick lika bra här, men idag så var hon iallafall inte ledsen när jag gick så lite framåt går det :D.



Kramar



2010-10-06, 10:05:47 URL: http://tiemsa.blogg.se/

Sara - Mamma till Max 2 år

Va härligt! så var det när jag skolade in Max också. Känns så skönt då! Han började ju dock gråta vid lämningarna sen när det var på "riktigt" men nu gör han inte det längre.



Tack för krya-på-erhälsningen! vi har precis varit iväg till apoteket för jag behövde hämta ut lite medicin och nu när vi kom hem känner jag mig piggare. Frisk luft kan göra mycket. funderar på om jag har en inflammation i nacken som ger mig lite feber för jag har haft ont i några dagar och mycket huvudvärk. Hoppas det ger sig snart. Vill ju jobba imorn =(



2010-10-06, 11:32:24 URL: http://sarasrum.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?