Trött...

2010-09-23, 14:04:45 / Kategori: Allmänt
Ont i magen igår kväll. Vaknade med ont i magen idag med, inte skoj. Meja ville gå upp 05.30 så vi gick ner till tvn och bäddade ner oss i soffan. Tittade på Ice Age. Jag försökte sova vidare, men det gick inte Mejabus med på. Fick i mej lite frukost vid 8 och sen åkte dom till förskolan. Jag och Alvin gick och la oss igen. Lyckades inte somna tyvärr, men vila blev det åtminstone. Alltid nått.

Magen känns okej igen. Blev lite orolig där ett tag för att det skulle dyka upp magsjuka, men det verkar inte så. Finns ju roligare saker än magsjuka när man är två vuxna och fyra barn i en familj.

Dagen idag har alltså passerat utan något vettigt innehåll alls. Så blir det ibland. Ganska ofta nu för tiden om jag ska vara ärlig. Längtar verkligen tills Alvin börjar sova bättre så man blir lite piggare. Känner mej lite zombielik emellanåt. Idag sov han nästan till sju så det hoppas jag han fortsätter med. Fick ju inte njuta av det idag eftersom jag gick upp med Mejabus.

Gnäll, gnälll, gnäll...

Amanda

Här är det också gnäll, gnäll, gnäll...både från barn och sur mamma. :P

Jag är nåt sjukt trött efter dom två senaste mardrömsnätterna. Hoppas Ludwigs lunginflammation vänder snart så han blir lite piggare och gladare igen.

Hoppas också att du får slippa mer magont och också får känna dig lite piggare snart igen.

Kramar



2010-09-23, 14:29:44 URL: http://creyla.blogg.se/

Mad

Är Ice Age poppis hos er med? =)

Krya på dig med magen! Jobbigt när man har magont, det påverkar verkligen hela kroppen!



2010-09-23, 14:54:42 URL: http://mamamad.se

Helen

Hoppas magen är ok igen och håller tummarna för en bra natt för er allihop :D



Kramar



2010-09-23, 21:36:38 URL: http://tiemsa.blogg.se/

Anna

Tack för kommentaren om min mage :)



Hoppas du slipper mer magont och att du får sova bättre snart. Gnälla måste man få göra. Även om inget blir bättre av det så känns det skönt att få gnälla av sig. Här hemma gnälls det mest om jobb just nu suck



2010-09-24, 06:05:44 URL: http://ambi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?