Host, host

2010-09-15, 07:34:16 / Kategori: Allmänt
Lilla Alvin har hostat sig igenom senare delen av natten. Konstig hosta har han. Låter lite som krupphosta fast inte alls så illa. Sven säger att Meja hade så med men att den försvann innan hon fyllde ett år. Har absolut inget minne av det dock.

Sven åkte vid halv sex imorse, han ska på konferens idag. Egentligen är den imorgon med, men att vara borta över natten när det är så här struligt på nätterna bli bara jobbigt för alla. Nä vi bestämde att det var bättre att han kom hem ikväll, så får han missa andra konferensdagen. Sent blir det ikväll förståss för han har en bit att köra, men då är vi båda hemma och kan hjälpas åt.

Problemet är att Meja vaknar ofta 1-2 gånger per natt nu med. Ofta har hon kissat igenom blöjan eller knölat ner sig i ett hörn av sängen. Det går inte att söva om henne om Alvin är vaken. Hade bara hon sovit ordentligt så hade jag utan klarat mej själv.

Hoppas ni får en bra dag. Håll en tumme för att allt går bra för oss idag när vi är ensamma :)


Glöm inte att vara med och tävla om biljetter till Underbara Barnmässan. Tävlar gör du HÄR

CiliaH

Skönt att han kan komma hem över natten i alla fall. Hoppas ni får en bra dag trots hosta.



KRAM



2010-09-15, 08:29:56 URL: http://www.ugglehuset.se

En pojkmammas vardag ♥

Usch, stackars Alvin som har fått hosta! Hoppas att han kryar på sig snart!

Kramar



2010-09-15, 08:29:56 URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Jessica

Åh, jag tänker på dig/er! Det är inte lätt att ha två småttingar ensam -speciellt när en är lite sjuk och ynklig! JAG VET :=) Nu är Johan äntligen hemma igen, och det är tur. Jag vet, problemet är att lyckas söva två barn samtidigt...trixigt och knepigt. Skönt att sven kan komma hem. Lycka till och kram!



2010-09-15, 09:35:27

Sara - Mamma till Max snart 2 år

jag håller två tummar och hoppas på att Alvin slutar hosta snart =)



2010-09-15, 09:43:34 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Linda

fy stackars liten! massa krya på sig kramar skickar vi.

ja visst, det är farligt gott! jag har inte alls skött mig på sista tiden men jag står iaf still viktmässigt. de där kilona går du snabbt ner!

kram



2010-09-15, 10:44:47 URL: http://familyspace.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?