Bra natt

2010-09-02, 08:38:25 / Kategori: Allmänt
Bra natt för båda barnen. Meja vaknade dock vid sex och var jätteledsen. Tänderna, snorig eller mardömmar vet vi inte men hon är trött så hon borde sovit ett tag till.

Igår ringde förskolechefen från Mejas nya förskola och frågade om vi ville komma på besök. Så på fredag ska vi dit och hälsa på. Alvin får följa med också eftersom Sven skulle på möte vid den tiden vilket jag hade glömt. Ska bli spännande att träffa dom. Hon börjar sen där den 1 oktober. Jag ska inskola den här gången har vi bestämt. Sven får ha Alvin här hemma så kan han åtminstone jobba när Alvin sover.

Idag är det jättefint väder, men kallt. En riktig höstdag helt enkelt. Om en stund blir det promenad, och sen efter lunch är det dags för återbesök hos BM.

Hoppas ni får en bra dag!

Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥

Skönt att barnen sovit bra! men mindre roligt att lilla Meja vaknade och var ledsen. Hoppas att det bara var en mardröm så hon inte har tänder som spökar...

Sv. Jag har tänkt att gå minst 10000 steg om dagen nu till att börja med. Snart ska jag och Tore ut på en långpromenad....

Kram



2010-09-02, 09:07:36 URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Nina

är du hos bm nu? ja som sitter på msn :P



2010-09-02, 13:56:44 URL: http://deliciously.se

Emma

Oj är det redan dags för återbesök vad tiden går.



Skönt ni får den andra förskolan! :)



2010-09-02, 17:44:02 URL: http://emmakjellstrand.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?