Eget rum snart?

2011-01-08, 11:05:14 / Kategori: Allmänt
Inte lika bra natt, men helt okej ändå. Alvin sov 19.15-03, åt då, och somnade sen om till 6.45. Meja däremot vaknade vid 05 och var jätteledsen. Sven fick henne att somna om efter ett tag, och så sov dom fram till 07. Alvin har faktskt nu ett par veckor bara vaknat en eller max två gånger per natt så det verkar ha blivit en vana. Funderar på om det snart är dags för honom att flytta in till sitt rum. Tror att han blir störd av Svens snarkande ibland, och Alvin låter en del på nätterna så det blir såklart vi störda av. Fattar inte att min lilla kille har blivit så stor. Ett litet tag till får han nog stanna inne hos oss ändå ;)

Idag är det dags för 30-års lunch hos Nina. Meja har tjatat om Theo, Nina och pappa Johan konstant sen jag berättade igår att vi ska dit. Leka Theo, klama Theo, mussa Theo. Klam pappa Johan, klam mamma Nina osv. Lite surar jag över att presenten jag beställt till Nina inte har kommit. Hur segt kan det gå? Dom skickade den i måndags, men jag antar att röda dagar ställde till det.

Dags att sätta lite fart nu. Hoppas ni får en bra dag!

Sara - mamma till Max 2 år

Hoppas ni får det trevligt!



2011-01-08, 13:28:12 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Hanna

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se.

Där kan du se mina tavlor, foton, modekollage m.m. Dessutom kan du just nu delta i min senaste tävling.

Lycka till och ha en trevlig kväll!



2011-01-08, 19:12:47 URL: http://wordsbyme.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?