Naturhistoriska

2011-01-05, 18:35:35 / Kategori: Allmänt
Vi har haft en toppendag på Naturhistoriska. Tänk att det går att hitta aktiviteter som funkar för alla i familjen, inte helt lätt med en 13-åring, en 10-åring och en 2-åring kan jag lova. 3,5 timme var vi där innan vi var tvungna att åka hem för att alla var helt slut. Meja var det full fart på ända tills hon helt plösligt la sig i en hög på golvet och sa jag vill sova mamma. Haha, lilla gumman. Blir ett nytt besök dit inom kort så att vi kan gå på de utställningar vi inte han med idag.


Lek/lärstationer här och där. Mycket uppskattat.


Även Alvin tyckte att dagen var okej. Mycket att titta på.

En pojkmammas vardag ♥

Kan tänka mig att det är ett ställe som uppskattas ... för där skulle jag också trivas ;)

Kram!



2011-01-05, 19:22:49 URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Josefine

Ni verkar ha haft en toppendag! Kanske man ska gå dit med Ronja när man är uppe nästa gång.



Jag länkade till din blogg i mitt senaste inlägg, jag hoppas att det var okej. Säg annars till så tar jag bort det :-)



Kram!



2011-01-05, 23:13:26 URL: http://josselyn.blogg.se/

Morfar

Kul!

Fick Meja och Oliver se några dinosaurier?

Kram



2011-01-06, 10:57:43



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?