♥ Awards ♥

2011-01-28, 16:46:35 / Kategori: Allmänt

Jag har fått en Beautiful Blogger Award av Creyla



Med awarden följer lite frågor att svara på och här kommer dom!


Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
Kanske kommer Pimme att fatta vinken och springa tillbaks...

Vad var det senaste du såg på tv?
Nyhetsmorgon

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Meja som sjunger inne på sitt rum

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår när jag hämtade posten

Vad har du på dig?
Röd/vitrandiga mysbyxor från POP, vitt linne, svart munkjacka

Vilken var den senaste filmen du såg?
Pingu...

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nej det skulle jag nog inte. Trivs bra i Sverige.

Nu ska Awarden skickas vidare. Till sju stycken bloggar/bloggerskor. Dom jag väljer är följande:
Nina Sara Familjen Bus
Ciliah Elin &   Erika




Jag fick även denna fina award av söta Nina. Fanns en utmaning även till denna, men det får bli en annan gång.

Emma

Mja. inte officellt ännu. jag vill byta. men har inte kommit så långt att skicka in pappren än. testade på facebook för se hur det kändes om jag hade saknat det på riktigt eller om det bara var något jag fått för mig. Men nu har Jimmy blivit inne på byta också haha. Så ev. men vi får se. isåfall skickar jag nog in till PRV för enligt folkbokföring heter vi Luhanko. men det ska vara a på slutet så bytar jag så bytar jag nog så det blir rätt om det går så man slipper det där förbaskade O:et som inte ska vara med.



Haha lång förklaring! Hoppas ni har en skön lördag! Kram



2011-01-29, 10:16:54 URL: http://emmakjellstrand.blogg.se/

Sara - Mamma till Max 2 år

Tack =) ska ta emot den när jag har mer batteritid på min dator =)



2011-01-29, 11:18:22 URL: http://sarasrum.blogg.se/

malin-mamam till sam och tim

Hej! Hoppas vi ses på torsdag! Åkte vikingline med Sam och han älskar det! SÅ rekommenderar det! Kram



2011-01-29, 23:14:35 URL: http://malinsmix.se

★Fam. Bus★

tack =)



2011-01-30, 09:49:40 URL: http://familjen-bus.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?