Vikten

2011-03-07, 20:17:00 / Kategori:
Uppdatering om hur dte går med dieten då. Jag äter mer mjölkprodukter än vad som anses vara bra i LCHF. Dock är det ju laktosfria, som jag alltid har, så dom innehåller i alla fall mindre kolhydrater än vanliga. Alltid något. Klarar inte riktigt av bacon och massa fett till frukost utan då äter jag fil.

Jag har passerat den inskrivningsvikt jag hade med Alvin, vilket betyder att jag nu gått ner nästan 6 kg och bara har 4 kg kvar till den vikt jag hade när jag blev gravid med Meja. Känns ju helt plötsligt som ett mål som jag kan klara. Kanske innan sommaren. Sen jag startade vid nyår så har jag ju nu gått ner lite mer än 0,5 kg i veckan vilket känns som en lagom takt för kroppen.

Glad är jag i alla fall. Nöjd över att jag för en gångs skull inte har gett upp för tidigt. Det är ju förståss tack vare en ganska jämn nedgång hela tiden så man konstant ser resultat.



Johanna har precis kört igång en tävling med massa fina Bambinopriser, var med du också!

 


”Jag tävlar hos Familjen Korb om fina Bambino-priser, tävla HÄR du också!”


Helen

Å så roligt. Vad du är duktig, heja heja. Klart du fixar det innan sommaren :D.



Kramar



2011-03-08, 08:11:38 URL: http://tiemsa.blogg.se/

Sandra

Vad skönt att det går så bra. Tror också att du klarar det innan sommaren. Heja, heja!



2011-03-08, 08:59:23

Liw-

Vad härligt! Vart hittar du "dieten" sambon försöker köra LCHF men jag tycker det är svårt att veta vad som är okej och inte..



SV: blev du snittad med båda eller bara Meja?



kram



2011-03-08, 10:24:08 URL: http://www.liwetochvardagen.se

Liw-

Tack för tipset!



oj, det var ingen liten tös det inte. Förstår att du ville ha snitt med A också. Varför chansa?

Här vet jag att de hellre sätter igång tidigare, typ v 37+0 än låter det gå till snitt om bebis är stor.



kram



2011-03-08, 11:42:47 URL: http://www.liwetochvardagen.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?