God morgon

2009-08-16, 09:40:48 / Kategori: Allmänt

Utvilad, glad och bara lite ont i magen;) Natten var bra, en gång var hon vaken. Vid 06.30 tyckte hon det var morgon och fick komma in tll oss. 45 min senare så somnade hon dock om och vi sov till 09.00. Det var väldigt länge sen man fick en sån sovmorgon. Idag ska jag njuta av att vara pigg trots att regnet öser ner utanför.

Planerna för dagen är inte så många, det blir väl en mys och bus dag. Promenad om det slutar regna står också på programmet. Idag SKA Mejas möbel målas färdigt, har skjutit upp det nu hela veckan.

På tisdag när jag fyller (gräsliga) 30 hade vi tänkt att ha picknik i Hagaparken jag och Sven. Ni vet sådär romantiskt och mysigt. Nu ska det ju tyvärr regna HELA dagen på tisdag, någon som har nån bra idé om vad vi kan göra istället? Det står helt still och jag kan inte komma på något mysigt att göra imomhus på dagtid. Hojta till om ni kommer på något!


Anna

Vad skönt med en så bra natt :)

Tycker det var lite kul att du är född samma år och dag som min bror :) 30 är ju ingen ålder! Fast jag kanske inte har ngn rätt att säga ngt förrän jag är där själv, haha ;)



2009-08-16, 10:01:59 URL: http://ambi.blogg.se/

CiliaH

Det är härligt med mys- och busdagar, i synnerhet när man sovit gott med :)



Haha "gräsliga 30", det är inte så farligt som det låter ;) Jag har överlevt de senaste tre åren alldeles utmärkt, till och med bättre än innan 30!



Gå på museum kan vara lite mysigt.



KRAM



2009-08-16, 10:11:49 URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Nikes mamma

Varför inte ha picknick på vardagsrumsgolvet? Packa korgen, och lägg ut en filt på golvet, fungerar alldeles utmärkt :D Kram



2009-08-16, 10:42:24 URL: http://nikesmamma.blogg.se/

Sara

aha är det dags för 30-årsdagen snart! Jag har inte så jättelångt dit kvar jag heller (2,5 år). Ni kan ju gå ut och äta istället? Vi firar 3-årig bröllopsdag på onsdag och ska fira med att vara barnfria och gå ut och äta på fredagkväll. Blir mysigt!



2009-08-16, 10:47:30 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Nikes mamma

Ja, jag skulle nog ha picknick med min karl, om han hade vart hemma vill säga, han jobbar alldeles för mycket enligt mig men annars skulle vi inte klara oss. Trist värre... Kram



2009-08-16, 11:48:22 URL: http://nikesmamma.blogg.se/

Amanda & Oscar

Ja det är verkligen mysigt att bära i sjal! Vi gick i skogen på små stigar och där går det ju inte att ta sig fram med vagn.

Skönt att ni fick sovmorgon!



2009-08-16, 11:50:58 URL: http://glantan.blogg.se/

sofia - mamma till maksim

Nääää..inte "gräsliga trettio". Nu när man passerat den gränsen kan man verkligen slappna av och strunta i massa "ungdomsnojjor" och våga vara den man är :) Jag talar naturligtvis om mig själv, hehe. Vet att många tycker att 30 är en hemsk gräns att passera, men jag upplever att jag är starkare och tryggare på denna sida än på "20-sidan". Du är den fina Emma som du är vilken ålder du än har :)



Kram!



2009-08-16, 20:51:06



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?