Roligt besök idag

2009-08-13, 08:40:21 / Kategori: Allmänt

Natten sådär, vaken två gånger, men sen var det tyvärr morgon redan vid 06.10. Innan sju är för tidigt för mej :) Meja skruttan är förståss glad och pigg som aldrig förr så hon har uppenbarligen sovit tillräckligt. Tur är väl det. Kanske hinner hon sova förmiddag innan vi får besök idag om vi har tur. Min mage strular fortfarande, undrar om det är nått annat än det vanliga. Känns annorlunda när jag tänker efter. Aja, jag får väl vänta och se hur det utvecklar sig.

Idag kommer Sofia och Maksim hit. Ska bli jätteskoj att träffa dom igen, Maksim är ju bara sju dagar yngre än Meja. Det var ett tag sen vi sågs sist så förhoppningsvis så har ungarna lite större utbyte av varandra idag. Vi får väl se. Ser ut att bli okej väder, så en promenad till lekplatsen kanske vi hinner med idag istället. 

Skruttan är en envis unge och kryper om och om igen fram till trappan för att kalla på pappa som har gått och lagt sig för att sova en snabbis där nere innan han ska till jobbet. Hon vet att han inte har gått. Eftersom hon inte har lärt sig att ordet pappa betyder pappa så är det mest gnäll. Måste locka tillbaka henne med en bok... så ja :)

Hoppas ni får en bra dag!


Amanda

Roligt med besök! ^^



Ja, vi hade en riktigt skön natt. Skönt att det fixade sig så bra iaf. :o)

Nattvaken är precis som det låter. Någon kommer hit hem till oss och sitter vaken hos Ludwig då han sover. Eftersom det är varje natt så är det just nu två stycken som går på schema och turas om med dessa nätter, varav den ena är min syster. Sen har vi också ett par vikarier som kan rycka in om det skulle behövas.



Hoppas ni får en fin dag idag.

Kram



2009-08-13, 09:11:39 URL: http://creyla.blogg.se/

Mad

Så gulligt! Jag längtar tills Wincent säger sitt första ord..



2009-08-13, 09:15:56 URL: http://mamamad.se

Emma

:)



Haha jaa hon måste ju kunna klå upp grabbarna på dagis sen :P



2009-08-13, 09:42:54 URL: http://www.gaffelroad.wordpress.com

Kicki

Skönt att hon sov ganska bra inatt iallafall!

Har inte provat med is, men jag ska göra :) tack för tipset!



2009-08-13, 10:02:10 URL: http://kicki.webblogg.se/

Anna

Nu har jag läst i kapp din blogg :) vad skönt att ni har fått en hel del bra nätter nu! Jag vet hur det känns att jämt vara trött och aldrig kunna ta igen :(

Låter som att ni kommer få en bra dag :D



2009-08-13, 14:14:05 URL: http://ambi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?