Slut på veckan

2009-08-30, 19:47:17 / Kategori: Allmänt

Lugnet har lagt sig över huset. Meja sover som en stock sen 19, Sven är och spelar bandy och killarna tittar på tv. Lugnt och väldigt skönt. Mejaskruttan bestämde sig för idag att det räckte med att sova en gång. Mellan 9.30 -10.30 (!!!!!) Trots att Sven var ute med henne på en lång promenad på eftermiddagen så somnade hon inte igen vilket hon brukar göra om hon är trött. Nejdå, inga trötta miner där inte, glad och pigg fram till läggdags. Hon somnade dock superfort och drack bara hälften så mycket välling än vanligt så vi får väl se hur natten blir. Jag ska sova hos henne i natt igen så jag hoppas den blir som igår i alla fall.

Dagen idag har varit lugn och skön. Har städat lite, tvättat massor och busat med Meja. Hon gick en superlång promenad med läragå vagnen, fattar inte hur hon orkar! Sven skulle ner till sina föräldrar en sväng så han tog med sig Meja. Det gav mej massor med tid att sätta in bilder i Mejas album :) Ska bara få tid att skriva i det också, så fint blir det. Väldigt skönt att få göra det i lugn och ro med lite musik i bakgrunden bara. Behövs mer sånt.

Nu ska jag gå och göra mej en kopp te, och läsa lite tror jag. Boken är dock snart slut :( Någon som har läst något bra på sistone? Behöver tips!



 

tävling
Jag är med och tävlar om ett par sådana här byxor hos Älskade Hjärtegryn.
 Tävla HÄR du med!


emelie o elliott

ja, visst e de söta? det är vanliga byxor..har sett att de finns på postorder nu me..kramis



2009-08-30, 19:52:20 URL: http://emlisch.blogg.se/

Malin

sv: Tack :)



Ooh vilka söta byxor! Sånna skulle man haft till lillan :D



2009-08-30, 20:12:39 URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/

sofia - mamma till Maksim

Ja. kom på torsdag - vi blir jätteglada :D



2009-08-31, 07:41:26



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?