Smaskens med vindruvor

2009-08-07, 15:20:15 / Kategori: Allmänt
Precis kommit hem från stranden. Så jäkla mycket ungar där, men ingen alls i Mejas ålder. Jättesynd. Hon badade och plaskade som vanligt, och blev jättearg varje gång hon var tvungen att gå upp. Knasungen. Så fort hon ser nån med mat börjar hon genast krypa ditåt, man kan ju nästan tro att hon svälter här hemma som hon beter sig. Vi hade med oss vindruvor, och det var en höjdare tyckte hon. Satt själv och plockade loss dom, fast efter en stund blev ju klasen för intressant och var tvungen att undersökas närmare :)

Nu sover vår lilla älskling gott, vilket är skönt eftersom man får några sekunders vila då. Foglossningen är för jävlig idag så det är ingen höjdare att gå runt med Meja när hon vill gå. Usch och blä, hoppas det är bättre imorgon! Ikväll ska vi grilla fläskfilé och äta det med rostade grönsaker och sås. Hoppas att jag kan få lite massage också, får väl flörta lite extra med Sven :) Mysfredag helt enkelt. Sen blir det nog tidig kväll och hoppas att vi får sova bra i natt med. *håller tummarna*

Hoppas ni får en mysig fredagkväll allihopa <3

madde

haha isak är sådär också skrek så fort han lyftes ur vattnet, vilka vattendjur vi har :)



2009-08-07, 18:39:39 URL: http://maddemamma.blogg.se/

sofia - mamma till maksim

Hahaha...jag kan tänka mig...Meja kryper fram mot smaskig mat och du skyndar efter, ler lite ursäktande och säger "Men lilla gumman du åt ju just JÄTTEMYCKET MAT SOM VI TOG MED TILL DIG" (underförstått: "jag svälter inte mitt barn, jag lovar!) ;)



2009-08-07, 20:54:46

madde

hej igen. Jag har just nu 2 hästar men tror nog inte det är rimligt att rida två hästar läsa till sjuksköterska och vara en bra mamma till isak samtidigt tyvärr så lilla saga ska antagligen säljas :(



2009-08-08, 01:20:51 URL: http://maddemamma.blogg.se/

Mamman till lilla farbror Melker.

Ja det är alldeles superhärligt :)!



Men vad jobbigt du ska ha det då, med foglossningen :/ Har den alltså inte försvunnit alls minsta lilla sedan graviditeten :/?



2009-08-08, 07:27:39 URL: http://normalsaltad.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?