Bara äldre, men inte vuxen

2009-08-19, 08:26:58 / Kategori: Allmänt
Då var allt som vanligt igen. Lite klokare bara eftersom jag blivit äldre ;) Kvällen var mysig med jättegoda kräftor. Blev dock besviken på ett par personer igår :( Kanske kan man inte förvänta sig så mycket av en del människor, men när man fyller år så gör man väl ändå det. Aja, vill inte gå in närmare på det här.

Oliver var förresten så söt igår kväll. Först ville han klä sig fint inför middagen. Sen när Sven sa till honom (på skämt) att nu skulle jag bli vuxen och tråkig eftersom jag fyllt 30, så svara han "Nä det kan Emma aldrig bli hon blir bara lite äldre men inte vuxen"

Natten var helt okej. Meja somnade vid 20 och vaknade inte förrän 04.30. Dessvärre ville hon ha morgon då. Efter en halvtimme fick jag henne att somna om i vår säng och hon vaknade för en kvart sen. Nu röjer hon för fullt inne i arbetsrummet. Pratar med sig själv gör hon också, det är ju så gulligt :)

Idag är det fint väder ute, ser dock lite kallt ut, men framåt dan borde det bli varmt. Det är bara augusti ju. Kanske blir det en tur till lekplatsen idag, eller stranden om det blir så varmt. Ikväll är Olivers simskola, vi får se om jag och Meja följer med och badar lite vi med. Vi har ju bestämt att inte gå på babysim så då kan man ju istället passa på när Oliver ändå ska till badet.

Dags för frukost, vi hörs senare.

CiliaH

Vilken härlig kommentar från pojken :D

Du ser det var inte så farligt att fylla 30;) Själv hade jag en förhoppning om att folk skulle börja se mig som vuxen och ta mig på allvar när jag fyllde, men det verkar dåligt på den biten hihi.



Hoppas ni får en bra dag idag med.



KRAM



2009-08-19, 09:09:26 URL: http://ugglehuset.wordpress.com

jessica

Grattis på födelsedagen :) Hoppas du hade en aknon fin dag :) och va söt oliver är som sa att du bara blit äldre men inte vuxen :) hihi. barn är för söta. kram



2009-08-19, 09:26:39 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Sara

Å vilken underbar kommentar!



Jag känner mig inte vuxen alls trots att åren tickar på



2009-08-19, 09:41:46 URL: http://sarasrum.blogg.se/

sanna

Oliver är ju baraa för söt :) Låter som om dagen blev mysig :) kram



2009-08-19, 10:46:43



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?