Sista dagen

2009-08-17, 19:54:26 / Kategori: Allmänt
Vi kom iväg till barnens hus, och det blev en sulky :) En mörkblå Graco, kommer inte ihåg vad den hette mer. Provkörde den till Ica Maxi och gick runt med den när vi handlade. Meja var supernöjd, jag var supernöjd, ja det känns helt enkelt bra :) Bild kommer imorgon har inte hunnit ta nån idag. Lagom pris var det också 995 kr.

Vann en auktion på tradera idag. Nu äger Meja en röd POP overall i nyskick :) Känns jättebra måste jag säga. Vad skulle man göra utan tradera egentligen ;)

Jaha och idag är sista dagen man har en tvåa först när man ska skriva sin ålder. Jag vet, jag har lite åldersnoja, men förhoppningsvis släpper den snart :) Det ska i alla fall bli dåligt väder, men det bli nog att titta på fjärilarna i Haga ändå, och sen lunch på nån restaurang nånstans. På kvällen blir det kräftor och marängsvisch. Blir en bra dag tror jag :)

Nu ska jag mysa med en kopp te och titta in hos er :)



Lilla skruttan somnade som en stock 18.45, vi hoppas på en bra natt :)

CiliaH

Vad skönt att ni hittade en vagn som ni trivs med! Håller tummarna på att ni får en bra natt.



KRAM



2009-08-17, 21:01:22 URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Emma

jaa vad skulle vi göra utan tradera ;) Tror jag är fast ;)



Hoppas dagen blir kanon i morgon!



2009-08-17, 21:33:39 URL: http://www.gaffelroad.wordpress.com

Anonym

Vad fick du betala för overallen på tradera? Jag håller på att buda på en där också, vore kul att veta vad du fick ge för din. Kram Grattis på födelsedagen.



2009-08-18, 21:05:29



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?