Vaken på natten

2009-08-28, 08:44:25 / Kategori: Allmänt
Natten började bra, skrutt somnade som en stock vid 19 efter allt bus på dagen. Vid 23.30 så vaknade hon och ville vara vaken (?) Likadant vid 02 och 04. Hon har i princip aldrig gjort så innan, utan hon brukar somna om direkt. Bara det inte är en ny fas som vi ska gå igenom. Hur har ni andra det, känner ni igen det här? Trött mamma är det idag medan skruttan är i full fart som vanligt.

Idag vakande jag med ömmande höfter, ont i ryggen och svanskotan. Alltså mer än vanligt :( Sven har tagit ner Meja för att äta frukost och jag ligger kvar i sängen så länge jag bara kan. Ska bli väldigt skönt att komma till läkaren på tisdag. Det blir en lugn dag idag, bus i trädgården och storhandling står på programmet. Killarna kommer idag med så sen blir det fredagsmys med tacos och film. Länge sen vi åt tacos så det ska bli gott :) Meja är inne varje dag på Olivers rum och kollar om han är där. Hon saknar sin storebror lilla skruttan.

Hoppas ni får en härlig fredag!

Sandra

Hoppas dagen bli bra trots natten. Du kanske hinner sova lite under förmiddagen?



2009-08-28, 08:55:20

Anonym

Usch, vad jobbigt. När Alexander har vägrat somna om under natten så har det bara varit för ngn natt eller två. Det har aldrig hållit på ngn längre tid. Hoppas du får sova mkt bättre i natt!



2009-08-28, 22:29:04

Veronica - mamma till Denver

Denver har sina perioder när han vaknar och ska vara vaken mitt i natten... Men jag fattar inte riktigt varför? Okej, somnar han vid sju så sover han kanske till åtta-nio, sen ska han va vaken nån timma innan han somnar om, det kan vara förståeligt, men annars är det bara konstigt... Så svårt att veta =/



2009-08-28, 23:03:07 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?