fullspäckad söndag :)

2009-06-07, 13:38:25 / Kategori: Allmänt
imorse var det babysim, och meja tyckte det var toppen som vanligt. hela 40 min badade vi idag utan att hon tröttnade :) nu är det bara två gånger kvar på kursen, tiden har gått så fort, och det har varit kul ,men vi får se om det blir nån fortsättningskurs. det är ju rätt dyrt faktiskt. får fundera på det över sommaren helt enkelt.

efter det åkte vi ut till siggesta och åt lunch. meja tittade på djuren, och vi gick på bakluckeloppiset. så värst intresserad av djuren vill jag nog inte säga att hon var. hönsen var kul, men dom andra, nä, det får nog vänta tills hon blir äldre. supermysigt var det i alla fall att luncha i solen :)

om nån timme kommer svens ena bror med familj hit. om det fina vädret är kvar blir det väl en promenad antar jag, och sen middag. ett nytt recept tänkte vi prova så vi kan ju hoppas att det blir gott. ja och efter det, då är denna veckan också slut...

Sara

låter som en härlig dag =)



2009-06-07, 21:17:53 URL: http://sarasrum.blogg.se/

Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

å vad mysigt.

ja det är riktigt dyrt, tro mig jag vet - jag får ju fasiken betala det dubbla =P

haha.

nedrans, enda "nackdelen" med dubbelglädje, hihi.



ha en fortsatt trevlig söndag. kram



2009-06-07, 21:45:21 URL: http://theans.blogg.se/

Amanda & Oscar

Ja, jag älskar körsbär! Men vi glömde att plantera det idag, får göra det imorgon. Vi måste hitta en bra plats åt det också.

Åh jag saknar babysimmet ;) Vi ska fortsätta till hösten igen. Längtar tills det blir varmare i sjön så vi kan bada där. Kram på er!



2009-06-07, 23:53:27 URL: http://glantan.blogg.se/

Emma

Vet inte vad Meja har sagt till Ebba, men nu har hon börjat med lite Meja påhitt på nätterna. Tycker du får ha bättre koll på din unge vad han säger!!



;P



Hoppas allt är bra :)



2009-06-08, 06:55:00 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?