liten liten

2009-06-03, 16:58:48 / Kategori: Allmänt
jag det var han lille nikolas :) meja var ju så stor och jag har inte träffat så många nyfödda innan henne så det var ett mysigt möte. man blir ju väldigt sugen på en till bebis kan jag säga. meja tyckte förståss också att det var kul, och ville gärna gripa tag över hela hans ansikte. inte uppskattat. väldigt förundrad var hon över hur han lät och rörde sig. meja tyckte vi var lite tråiga efter nån timme så då somnade hon så gott i malins soffa, och sov så gott i 1,5 timme tills jag väckte henne för att vi skulle åka hem

vi kom iväg på vårt babysim imorse med och det gick superbra, hon var så duktig så lilla skruttan. pratar och skrattar åt dom andra bebisarna. nu känner hon sig så trygg med att vara där också så nu plaskas det så det står härliga till. underbart att se. charmar simläraren gör hon också :)

och, ja, mitt dåliga humör gick över och det har varit en väldigt bra dag istället :) nu väntar god middag och lite myskväll med lilla familjen.

Jessica

:) åh va kul att de går bra för henne på baby sim :)

Joo man blir sugen på skaffa en till bebis.. de är ju såå mysigt.. kram



2009-06-03, 18:03:29 URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kicki

hehe dax för nästa bebis snart kanske? :)



jo kevin har tyckt om vanliga spegeln när man står där med honom men att han upptäckte den där spegeln är ju kul för honom (och skönt för oss) då kan han ju roa sig lite mer själv ;)



2009-06-03, 21:12:17 URL: http://kicki.webblogg.se/

Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

ja eller hur, toppen med blommor som växer sådär på gården -bara å plocka ..får man alltid den där extra somriga toutchen =)



2009-06-03, 21:25:48 URL: http://theans.blogg.se/

Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

hej igen, hade ju fått en till kommentar av duuu =)



ja dem fick dem när de var mindre.. då tyckte jag inte alls om dem.. men nu tycker jag de är riktigt somriga och härliga =D



2009-06-03, 22:16:19 URL: http://theans.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?