så kan det gå...

2009-06-29, 18:32:08 / Kategori: Allmänt
vi hade en mysig dag på stranden med syster, grillade korv och badade :) meja plaskade och hade sig som vanligt, dock ganska gnällig. stackars liten, galen värme och tandsprickning samtidigt. vi lämnade sen av sven och meja hos farmor och farfar för att sven skulle fixa lite där medan vi åkte till flygplatsen. så långt allt väl. på vägen tillbaka så fastnade jag i stillastående bilkö, bara en kort bit från bromma, alltså väldigt långt hemifrån :( och det var kö, och kö och kö.

sven hade bestämt hävdat att bensinen skulle räcka både fram och tillbaka med god marginal. haha! helt plötsligt ser jag att färddatorn säger 0 mil till tom tank. ooups. av på nästa avfart, och bilen börjar typ hosta när jag rullar in på bensinmacken. samtidigt smäller det till, och jag tror ju att kört på pumpen... hoppar ur, och tittar på framdäcket. punktering :( man blir ju galen! ringer sven (fem gånger) som inte svarar. till slut kommer jag på att han nog är kvar hos sina föräldrar och ringer dit istället.

och ja, jag kan byta däck själv, men muttrarna sitter ju så satans hårt fast så jag får inte loss dom. sven fick komma och fixa :)

...syster var hemma i skåne fortare än jag kom hem hit...

Emma

Vilket äventyr så här en måndag :P

Vad hade man gjort utan sin mobil? :)



2009-06-29, 18:49:34 URL: http://halmstadbebis.blogg.se/

Nina

men stackare. vilken dag! hysteriskt ju med allt på en gång =) hah.. guud stackars! tur i oturen ändå att det smällde då du körde så sakta! tänk om det hade hänt i hög fart =/



ja du på tors. va ska vi göra? =) ja åker som sagt var nån gång på eftermiddagen. när vet ja inte än.men vi kan väl ses i hysad tid? kan ju mata theo lite innan vanliga tiden. så kan vi kanske luncha iaf. sätta oss nånstans lr åka å bada. vad som helst :D ja e typ på allt :D



2009-06-29, 22:11:34 URL: http://modesida.blogg.se/

Anonym

sicka busfrön vi har ;)



men usch vad jobbigt med bilen...=/



2009-06-29, 23:47:23

Veronica - mamma till Denver

så var det ju jag som skrev ;)



2009-06-29, 23:47:52 URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?